Hur har ni råd?

Sv: Hur har ni råd?

Chansen att det funkar är ju lika stor vare sig det är en travare, arab, halvblod eller quarter. Vilken ras man har är ju inte det viktiga. Travare är de hästar som tillsammans med araberna klarar sig bäst i distanstävlingar. De är uthålliga och har oftast starkt hjärta och lungor efter travträning. Jag ser inget fel i att köpa en varmblodstravare.

Sv: Hur har ni råd?

Exakt - jag har också läst det där nånstans. Och visst stämmer det, även om släpet inte är i 200 000-klassen. Man lägger ju pengar på det som man tycker är nödvändigast för hästhållningen.

Min chef påpekade för några dagar sedan. Nya skor? Fräcka!
Han skulle bara visst att de har stålhätta och är inköpta i hästaffären, men får duga som finskor tills de andra bootsen trillar sönder...Skulle kanske tagit upp en diskussion om löneförhöjning?

Liknande trådar

Utrustning Familjens ponny ska snart springa Pay n Ride och Pay n Jump med såväl matte, 10 år , som husse 14. Man måste ju inte vara finklädd, men...
Svar
4
· Visningar
722
Senast: ako
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 932
Western Förra sommaren började jag rida privatlektioner i westernridning efter flera års uppehåll från ridningen och har tidigare ridit...
Svar
4
· Visningar
4 327
Senast: Cam
·
Hemmet Det må låta mordiskt och elakt att vilja utrota en art. Men för tillfället har jag en stor myggsvärm i ladugården där jag håller på att...
2
Svar
25
· Visningar
3 813
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar