skulle ni köpa en elithäst...

Sv: skulle ni köpa en elithäst...

knapplån

Efter att jag skickat min förfrågan på franska har jag inte fått något svar :( Jag tror inte de förstod riktigt när jag skrev på engelska så jag skrev på franska istället, de KAN inte INTE ha förstått nu! Det verkar som de mest var glada att få mail om deras häst, men är inte alls intresserade av försäljning..

usch vad trist! fast tog det inte ett tag för dem att svara när du skickade det första mailet också? iofs inte SÅ lång tid...

fast de kanske är ute och tävlar järnet och betäcker och har sig så att de inte har tid för någonting annat?

Ja, jag vet inte...
Känns inte som jag kan "våldmaila" dom liksom...

"Nihil nove sub solem" på latin hehe :D gammal latinare här vettu :)

Tyvärr är responsen STENDÖD! De var antagligen inte intresserade :mad:

Grävde fram den här gamla tråden och blev lite nyfiken... Fick du nåt svar på det senaste mailet??

*Håller tummarna* :bump::bump:

Blev också jättenyfiken!! Tell us!! :bump::bump:

Hej svejs, jag fick inget mer svar. De förstod absolut vad jag skrev på franska och jag antar med det uteblivna svaret att de inte är intresserade.... :/

Hej svejs, jag fick inget mer svar. De förstod absolut vad jag skrev på franska och jag antar med det uteblivna svaret att de inte är intresserade.... :/

Är du verkligen intresserad så se till att leta fram deras nummer och RING!

Jo det borde jag gøra. Tyværr har mina omstændigheter ændrats och jag kom in på ett plugg jag inte trodde jag skulle så møjligheterna før mig att genomføra detta ær minimala i dagslæget :/

Det ær svåra beslut hær i livet, jag resonerade som att antingen skulle jag fortsætta gøra det jag gjorde (=møjlighet att ha kvar hæstarna) eller plugga, mot all førmodan kom jag in så det har hænt mycket nu på kort tid. Trist dock att vara utan hæst... har dock kvar min 2-åring på helinackordering løsdrift och mina minisar hemma hos pappsen :love:

Jag tænker inte ge upp HELA mitt liv iallafall, før det går bara inte!

mindre.jpg

Måste bara säga, HERREGUD VILKA SÖTA PONNYER!!!! :love: *vill ha*

næmen taxi taxi, jag kan bara hålla med :p :love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka