FRS-W 6 oktober...

Sv: FRS-W 6 oktober...

Nja jag tror inte att det är orsaken, har ju själv varit ut och tävlat tidigare i år med många startande, och de har ju licens, frågan är varför de inte tävlar:confused:.
Finns det månne för många tävlingar tro??? Då är det ju snarare så att regeln om en tävling per klubb är galen:eek:!

Sv: FRS-W 6 oktober...

NEJ:cry::cry::cry: Tyvärr inte, fick inte ens ihop tjugo starter och bara fyra klasser.
Finns inte en chans att köra då utan att gå med brakförlust!!!
Nu har vi gett upp det här med att arrangera tävlingar, sen må WRAS ha hur många krav som helst på antal tävlingar/år, finns ju uppenbarligen inte intresse!!!
Nästa år lägger ví energin på eget tävlande istället!!:banana:

Ses på tävlingsbanorna!!!:)

P.S. Förresten har jag hittat en ny häst!!!!:love:

Liknande trådar

Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
692
Senast: Amanda_F
·
Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 308
Samhälle https://www.aftonbladet.se/minekonomi/a/vgkzqB/da-hojs-elpriset-for-de-flesta-hushall Visste inte att elpriserna går upp sista oktober...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 708
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka