Boende och lössvans

Sv: Boende och lössvans

Är du knasig! :eek:

Jag och din karl ska visa hästar och DU ska serva oss med kaffe och grooming! :banana::D Basta!

:angel:

Är du knasig! :eek:

Jag och din karl ska visa hästar och DU ska serva oss med kaffe och grooming! :banana::D Basta!

Äh, jag kan fixa en termos med Java kvällen innan och jag slänger fram en cola till herrn....groomingen fixas även den kvällen innan och pållarna packas in ordentligt under natten...sen kan jag sooooova på morgonen, förväntar mig ett sms fem minuter innan klassen börjar:D

Ha ha du är riktigt rolig! :rofl ;)

Men, betyder det att du fixar mina kusar så fina o packeterar in dom kvällen innan också? Isåfall kan du få liiiite sovmorgon....

*kl*

Jag ska nog dit och kolla i alla fall..troligtvis blir jag väl hästskötare åt min stallkompis som ska tävla.

Oroa dig inte jag ska nog se till att du vaknar....:devil:
(Sen springer jag väldigt fort därifrån!!)

Oroa dig inte jag ska nog se till att du vaknar....:devil:
(Sen springer jag väldigt fort därifrån!!)

Heja heja :banana::devil:

Wild Rein, jag har ingen lust att visa upp mina hästar längre iallafall så jag kanske kommer dit o softar i babyblå förutom kanske ett litet gästspel i futurityklassen om jag inte vrickar foten.... :cool:

Heja heja :banana::devil:

Wild Rein, jag har ingen lust att visa upp mina hästar längre iallafall så jag kanske kommer dit o softar i babyblå förutom kanske ett litet gästspel i futurityklassen om jag inte vrickar foten.... :cool:

Men va f*n nu då:eek:
Inte visa hästar, vad är det frågan om????:cry:
...nån vrickning av foten blir det dock inte tal om....:devil:
..näpp!!!

Jag vet en kille som hyr ut husvagn. Han kör dit den och hämtar den. På sommaren tog han 1600 kr för en vecka.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 245
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 006
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 162
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 740
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar