Paint Championatet!

Sv: Paint Championatet!

Det var 58 ekipage och totalt 183 starter under helgen, enligt Helene Thörn Showsecretary på Championatet.

Oj de var inte mång för ett paint chapionat! Men läste någonstans att de hade haft en stor tävling nere i skåne typ den största för paint! Vart tog dessa vägen? jaja paintar finns de men de verka välja tävlingar lite mer söder

Det är rätt många för att vara en Painttävling...dessa tävlingar har varit allt annat än välbesökta de sista åren...tyvärr har många "vuxna medelålders mogna människor" lekt i sandlådan lite för lite när dom var små, istället sysslar dom med detta nu?!?!:angel:

Jag gratulerar till en trevlig tävling, jättesynd att vi missade den...men det gör vi inte nästa år:)

Öhhh, det känns inte som om det är som som inte var där är de som befinner sig här på Buke i alla fall..............

Kan det vara så att det är sandlådefolket som finns på buke och bråkar med allt o alla.

Old Sorrel

Öhhh, det känns inte som om det är som som inte var där är de som befinner sig här på Buke i alla fall..............

Kan det vara så att det är sandlådefolket som finns på buke och bråkar med allt o alla.

Old Sorrel

Knappast, de som bråkar vågar inte göra det så här offentligt.... :cool:

Liknande trådar

M
Western Oj oj, Igentligen vet jag inte vad jag gett mig in på och därför frågar jag er om hjälp. Dum som man är lät man sig övertalas (eller ja...
Svar
3
· Visningar
1 381
Senast: Nelly
·
B
Western hej vi e två tjejer som ska åka till skövde nästa helg med våra ett åringar och tävla på Championatet! är där fler än vi som ska tävla...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: cowsense
·
Western Vi börjar med dag 1, clinic: Förmiddagspass, efter gemnsam uppvärmining med böjning, ställning och flyttning så delades vi in i grupper...
Svar
10
· Visningar
1 166
Senast: Sellan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka