I
Ice Morgans
Sv: Farceur´s Fool´s Gold...
Tack för komplimangerna på bilderna av Honey!
Tack för komplimangerna på bilderna av Honey!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bright_sara svarade på frågan. Det stämmer att det är 50% chans att han nedärver sin cremegen så kan det bli t.ex. Palomino, buckskin... Om även stoet har en cremegen kan det även bli cremello. Men det har ju inte ditt sto så förhoppningarna får ligga på det första alternativet
Kände igen fotot på din unghingst
Att jag skrev mitt första svar grundade sig i den andra tråden som blev nålad då det var fler inlägg där som grundade sina beslut på hans poäng...
Du får mer än gärna veta mer om Sonny och hans avkommor
Vilken sötnos!
Då får vi hoppas att det blir ett sto, det är ju pappa som styr den delen... Kul va, Ingela...
Men nästa avkomma blir min & bara min (om det blir ett sto). Annars reklamerar jag och det vet Ice...
Stämmer bra, kolla här ,se Brave Heart med welshponny av cobtyp-pappa http://www.rillsmorgans.se/hastar/tidigare-hastar.htmlFör övrigt tror jag seriöst att morgan+welsh hade blivit suveräna ponnier
Jag hoppas verkligen att det blir ett lika bra stoföl-år nästa säsong, = Ballad SKA få ett sto
Eller ok, jag blir nog gladare innerst inne om hon får en hingst, i så fall kan ja ju inte behålla fölisen...
Även från Sissey ber jag om ett sto, men jag har en känsla av att hon kommer få en hingst...hmm
Jag hoppas verkligen att det blir ett lika bra stoföl-år nästa säsong, = Ballad SKA få ett sto
Eller ok, jag blir nog gladare innerst inne om hon får en hingst, i så fall kan ja ju inte behålla fölisen...
Även från Sissey ber jag om ett sto, men jag har en känsla av att hon kommer få en hingst...hmm
Vilken sötnos!
Då får vi hoppas att det blir ett sto, det är ju pappa som styr den delen... Kul va, Ingela...
Hahahaaa, stackarn som får stå ut med en plastflicka... Vissa har det inte lätt. Heter den Barbara också?