Våra finaste tävlingsbilder! *Bildtråd*

Sv: Våra finaste tävlingsbilder! *Bildtråd*

Asså hur lägger man in bilder???

här kommer mitt bidrag.
min senaste o andra tävling ever.
dock på framridnignen men men...
15215653.jpg

o sen en bild ifrån min första tävling, på arabens första W tävling, han har precis bajsat för övrigt...
7653791.jpg

ingen bra kvalitet på bilderna, men iaf...ett bidrag!:)

nu vill jag se flera! :bump:

Hej!.. Vilket datum var du och tävlade på Malmby med Skäcken?
Har också tävlat där några gånger:P

Jätte fin häst, är ett fan av lite mer kraftigare hästar.! Verkligen jätte vacker:D

Lånade ut min häst till en kompis som red henne på en klubb/D-tävling. Inte jag som rider alltså... Hästen var vi tillfället 3 år och riden i ca 6 mån dessutom ett halvblod.

4565361.jpg

4565362.jpg

vi var där den 30 september i år.
vist är hon fin, men väääldigt fet på de här bilderna...men så blir det när man blir tjock lätt o går på fint grönbete...

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 374
Senast: Stergo
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
1 008
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 810
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 533
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18