Sv: Sadelns placering?
jag vet vart man kan köpa. men jag är inte helt säker på att dom funkar. lillhästen i stav har, men dom får jätte sällan in, och jag pratade med henne ang hur skinnen behandlas osv och hon sa att hon inte trodde att de behandlades på något speciellt sätt för hon sa att de blev stenhårda om de behandlades? iaf så har jag hittat ett ställe där de får in skinn om ett par veckor och där kostar de 599 eller 699 och då får man ett helt skinn och det brukar ju bara ett tillskuret kosta så i värsta fall om det inte håller så kan jag köpa två.
vet att NK här i sthlm har också, men de kostar rätt mycket mer, men jag tror faktiskt inte att det är NK som är dyra utan denna butik som jag hittat som är billiga.
(chansade på att skriva ut butiksnamnen men valde att hålla undan priserna, om moderator blir ledsen så kanske inlägget kan redigeras, och vill någon ha namnet på butiken som säljer renskinnen för5/699 så får ni PMA. dock är det tyvärr ingen butik som sysslar med postorder då det är typ en matbutik)