Mostly Glowing

Sv: Mostly Glowing

Ägaren gör :D om hon loggar in mer ^^ annars har jag nog hennes nummer och hemsideadress nånstans ^^

Man läste ju tråden med en nypa salt först men när ägaren dundrade in sinna inlägg började man ju undra lite :angel:.
Skulle väll inte tro att det är så många hingstägare som skulle bry sig om att några på buke skriver att dom har sett att deras hingst är olydig och visar snorren mm.:smirk:
Vet man att man har en bra och väluppfostrad hingst så har man ju ingen anledning att gå in och dementera så på ett sådant hära forum.
Tidskrävande att bevaka alla forum så ingen skriver något illa om ens hingst.:D

Äh :D inget den här tråden behöver handla om ^^

alla har väl olika toleransnivåer för saker och ting helt enkelt ^^

Träffat ägare, mkt trevlig o tillmötesgående....
Hingsten blev jag bara ännu mer kär i....hur lugn o trevlig som hellst och framför allt lydig...
När det i trängseln kom en brunstig sto för nära, hmmm;ade, men lydde ryttare vid tillsägning...de gånger jag såg på iaf.
Mkt fin o duktig hingst...
Blev visst silver på Open reining....
Grattis till den medaljen:bow:
Hoppas ägaren inte misstycker, att jag sätter ut en bild på honom:
Mostly.jpg

Jag bevakar inte ALLA forum, inte ens detta. Jag tyckte inte att jag dundrade in..Ber om ursäkt för det, om det upplevdes så..Men älskar ju min pålle och blir ju givetvis förgrymmad om någon tycker han uppför sig illa!

hejsan!
såg mostly glowing på high chapparral i år helt underbar tyckte jag och vilken snygg palomino färg han har!
är lite intresserad av ett hingst föl som är till salu efter honom ( en appaloosa så klart) :rofl:

Fin liten kille du har. Jag älskar den färgen:) Jag äger Poco Nifty Man som också har den färgen. Visst är det svårt att inte bli arg när människor "vet" saker om ens hingstar:smirk: Det är ju våra älsklingar:love:

hej..
JA, det är en härlig färg..Har du bild på din grabb??/Jeanette

*knapplån*

Ett ord från moderatorn:
Forumreglerna medger inte inlägg som kan betecknas som reklam, jag vore därför tacksam om ni tänker på detta när ni postar.

Jag har raderat ett par inlägg, men blir det allt för mycket reklamsmak kommer jag att ta bort tråden.

Hälsningar
Lovis

Liknande trådar

Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
2 338
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Cardento kom till Sverige och Flyinge som femåring. Redan första säsongen betäckte han 130 ston, och numera finns nästan 1500 avkommor...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Gunnar
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 609
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
733
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025