är det svårt att lära sig western ??

Sv: är det svårt att lära sig western ??

Jag har precis börjat omskolningen på mig och min pålla. Ska börja träna efter jul för tränare. Kommer rida både western och hoppning. Har inte bestämt mig vilket jag ska satsa på än. Men det lutar mer och mer åt western och bara ha hoppninge för det är skoj. :banana:

Som några har sagt är det ett helt annat sätt att tänka, men för mig som aldrig gillat dressyren faller western mig mer naturligt. Jag har dock svårt med sitsen, att slappna av i westernsadlen.:crazy: Men nu har jag bara redet i western sadel 2ggr så det kommer.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 449
Senast: Nepenthe
·
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
865
Senast: Roxy
·
Hästmänniskan Hej! Förra månaden fick min kära ponny somna in. Även fast jag vet att det var rätt beslut och att han hade ont så är det fortfarande...
Svar
12
· Visningar
821
Senast: phie
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 213
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter