Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Sitter i betäckar tankar....... Kommer nog inte bli till våren, då jag först vill se hur hon fungerar på tävlingsbanorna. Men fundera...
2
Svar
29
· Visningar
2 673
Senast: Prins Jordy
·
Western ...från Västergötland eller nedåt och som vill samåka???
Svar
14
· Visningar
1 081
Senast: wrangler
·
K
Western Har en fråga läste någonstans att sadlen ska sitta 4-5 cm bakom bogbladet. Gör det något om själv kjolen (Front jockey) ligger på ...
Svar
5
· Visningar
1 071
Senast: Sidekick
·
Western Jag önskar sååå mycket att jag kunde ha en häst till:bump: Har hittat ett sto i tyskland med en VÄLDIGT tilltalande stamtavla.. Kan...
Svar
7
· Visningar
1 034
Senast: Sidekick
·
S
Western Är det någon som vet nåt om Gamblers wise guy? .
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Shiney
·
Western Vilka föreningar finns det som är öppna för andra raser än quarter, paint och appalosa? Tänkte som Rha, wras, speciella...
Svar
10
· Visningar
1 302
Senast: Sasse_
·
A
Western Hej, kikar så smått efter min första westernsadel till min unghäst, ett 4-årigt arabiskt fullblod. Har i dagsläget en bomlös Star...
Svar
5
· Visningar
1 042
Senast: Gordon
·
Western Jag har en varmblodigtravare som gått som ridhäst inom engelskt i ca 3 år. Nu börjar mina tankar vandra till western. Just nu har...
2
Svar
20
· Visningar
2 259
Senast: lakrits
·
E
Western Jag har köpt ett Billy Allen tränsbett (http://www.tumbleweed.se/wpt/_tu/images/02/61202.jpg) och fick hem det idag. Måste erkänna att...
Svar
3
· Visningar
919
Senast: sarma
·
Western Med tanke på vad som diskuterats lite grann i tråden om Globen, om andra duktiga raser i western, så tänkte jag att vi kanske kunde...
2
Svar
25
· Visningar
2 404
Senast: Gordon
·
M
Western Hejsan... Jag har precis fått veta att min häst har ringkota så förmodligen måste hon avlivas om ett år.. :cry: Efter henne har...
Svar
13
· Visningar
1 792
Senast: wrangler
·
Western Hejsan! HAr en welsh cob hingst på 2 år, undrar om det är en bra ras för western? Skicka gärna in bilder m.m och skriv om du har en...
2
Svar
39
· Visningar
3 691
Senast: Mirre
·
Western jag hittar inte western på programmet på globen i år? :( Men tornerspel, shettisar och islänningar kan dom minsann ha varje dag...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
8 900
Senast: lillaida
·
M
Western Sista helgen i maj 2008 ordnar Appaloosa Horse Club Sweden en internationell traillritt på Hökensås mellan Jönköping och Falköping. Den...
Svar
10
· Visningar
1 377
Senast: melsappaloosas
·
Western ..vilka är ni? In med kort och annan trevlig info!:bump:
Svar
14
· Visningar
1 630
Senast: real_cowgirl
·
Western Hej! Jag undrar när lämplig ålder på in ridning är på en rätt välutvecklad hingst? Han är 2,5 år. Är det OK att rida typ 5 min 2 ggr i...
Svar
5
· Visningar
1 162
Western Kan bara säga vilken häst :banana: snacka om cowsense. http://www.youtube.com/watch?v=WQU8YVHc3iw
Svar
8
· Visningar
1 212
Senast: ettans_stormatte
·
B
Western Får man ha nosrem på tävling?
Svar
4
· Visningar
1 406
Senast: silca
·
Western Hej! Eftersom att jag bara ridit western i ca 2 månader, har jag en liten fråga. Det kan va en dum fråga, men som en lärare alltid sa...
Svar
9
· Visningar
1 493
Senast: Kickis
·
Western Hur långa är ni? Vilken/vilka gren/ar tävlar ni i, om ni tävlar? Vad anser ni är "lagom" mankhöjd på häst för dem olika grenarna...
2
Svar
24
· Visningar
3 468
Senast: FunnyFlyer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar