Flashig showsadel *Hjälp*

Sv: Flashig showsadel *Hjälp*

Blir alldeles tårögd av att bara titta på den.. :cry: att jag lät mig missa en sån chans...

Okej, en anna fråga då..

Förhoppningsvis, om allt går som jag vill ska jag visa honom i bosal till nästa säsong och ska därför inskaffa en lite snyggare än den jag har nu:angel:

Men, hur sjutton ska den se ut?
Ge tips! :D

Okej, här kommer lite förslag..

Vad tycker ni?

thesaddleshop_1973_3979779

thesaddleshop_1977_32750206

Jag älskar den översta! Och hör och häpna, den landar på ca 17.000.- svenska kronor!

den översta är helt klart mycket snyggare! :love:
den nedre är lite för mörk för min smak...

fast mina favoriter bland de som har visats här är:

silvermesa4.jpg

reinsman_4795.jpg

Älskar när det är lite anorlunda form, än vad man är van att se...
:love::love::love:

haha, då är det bara till att börja spara då... ;)

Aaa men nu är det så att jag är minuter ifrån att beställa den sadeln som jag visade.. Så in med fler förslag så att jag inte ångrar mig sen!! :banana:

tror inte du kommer att ångra dig... blir jättrebra men den sadeln (om det är den ljusa du menar...)
men till framtiden hoppas jag att jag får se dig i en "kantig" sadel... ;) :bump:

:eek:... gissa vem som ska köpa några trisslotter i morgon:cool:...Vilka underbara sadlar:bow:

har du bestämt dig nu då vad det blir för sadel? och har du beställt den i så fall?
är ju så nyfiken... ;)

har du bestämt dig nu då vad det blir för sadel? och har du beställt den i så fall?
är ju så nyfiken... ;)

Ja asså, jag hittade en reinsman trophy queen för 24.000.- (de andra av samma modell har legat mellan 50 och 78 tusen) , helt ny, är såpass billig för att affären (i usa) som säljer den har konkat.
Så jag känner mig dum om jag inte slår till.. Jag får väl vara fattig ett tag och hoppas att päronen kan bistå med mat:angel:
Nej men eftersom jag har suktat efter den här i typ ett halvår så.. Aa, jag köper den nog. Men än är det inte säkert:D

reinsman_4795.jpg

Jahaja.... Då vill jag genast ha länk eller liknande till den affären, har dom flera modeller på utförs tro? :angel:

fy satan... :love:
lovar att komma ner till dig och rida allie när du har fått hem den sadel... ;) men då kommer du nog få problem med att få av mig från hästen och sadeln sedan... :rofl:

Hemsidan är nere nu tyvärr, jag hann i sista sekund (sa dom) innan dom la ner servern (om ja fatta rätt:angel: ) men de hade tydligen lagt ut mycke utrustning på Ebay också.

Nu när jag har varit som besatt och letat sadel ett par veckor så har jag upptäckt att ju mer man googlar på en särskild modell, ju billigare blir den! :D Man hittar alltid någon ny sida som har just den modellen billigare! På Billy cook sadeln jag var intresserad av tidigare så kom jag ner från 18 till 15 tusen! :bump:

Det finns SÅ himla snygga sadlar, å det är ju skit svårt att välja om man är i köpartagen.. ;)
Dale Chavez sadlarna går inte av för hackor... Kan ta hem dem på beställning från USA, men då måste det finnas 2 sadlar som ska hem samtidigt. :banana:

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 757
Islandshäst Hej kära bukefalister. Min häst har jag ridit in själv och vi kämpar på så gott det går! Men det känns så tungt ibland.. Han är en...
Svar
13
· Visningar
2 865
Senast: Koppen
·
Distans Hej distansfolk! Nu behöver jag lite hjälp här, det handlar om en första distansstart och hur jag kommer dit! Efter att ha tävlat...
Svar
11
· Visningar
1 751
Senast: annoj
·
Foder & Strö Hej! Jag önskar lite hjälp med att sätta ihop en bra foderstat till min häst, som är en fullblodsvalack på 10 år. Jag vill minnas att...
Svar
3
· Visningar
1 163
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka