Tävling och vardag... (bildtråd)

Sv: Tävling och vardag... (bildtråd)

Du har inga bra tips på hur man får en icke vit häst (som ska var vit) vit igen??? du verkar ju veta hur man gör i alla fall..:idea:
*imponerad*

Har du provat torrschampo??
Det använde jag mängder av när jag hade skimmel. :bow::bow:
Hade aldrig kunnat köra iväg med honom annars. Älskade att sova i sina bajshögar:devil:

Vi på tävling
2784555.jpg

Får man tävla med Ponny hackamore?? Ser ut som du har det på denna bilden.....

Torrschampo, ryktsten och en jäkla massa tvättande, borstande, gnuggande och mera borstande. Varje dag. Vad som krävs för att hålla en skimmel ren:D Se till att borstarna är rena annars borstas skiten från borstarna av på hästen. Då blir den skitig alla fall.
Det är mycket jobb att hålla en skimmel ren men det är värt det

Torrschampoo..funkar de???
Har en palomino, så de är igentligen bara svansen som är problemet. Men de är nog så jobbigt...:crazy:

Ah just ja det pratade vi ju om en sväng förut:idea: visst var det den bruna hästen som kom 3a i showmanshipen? Vi kom ju 4a där:)

Det stämmer alldelas utmärkt, vår klubb tog faktiskt de tre första platserna i den klassen... :D

Jag är ingen pleasure entusiast men jag diggar din häst... :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 206
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 897
Senast: starcraft
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 330
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 715
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar