Köpa quarter?

Sv: Köpa quarter?

Hur har det gått för dig? Har det blivit något hästköp?

Jag ska köpa henne! :D Nu väntar jag bara på att vi ska kunna åka och hämta henne, blir kanske i mitten på januari :banana:
Då kommer det säkert bli någon tråd om mitt nyförvärv, men jag kan ju kanske lägga in ett litet smakprov :D

Grattis :bump::bump:.
Säger som Wranglan...tilltalande huvud och feminin.

Ja, efter det smakprovet måste du ju förstås visa mer sedan.

Hon är efter Gators Dirty Larry och undan ett reiningsto, morfar är reininghingsten Nijomi Sonny Reb. Ska bli spännande att se vad det kan bli av henne. Jag är ju mest reiningintresserad, men lite allround funkar nog fint för mig. :)

Senast ändrad av en moderator:

Hon är efter Gators Dirty Larry och undan ett reiningsto, morfar är reininghingsten Nijomi Sonny Reb. Ska bli spännande att se vad det kan bli av henne. Jag är ju mest reiningintresserad, men lite allround funkar nog fint för mig. :)

Verkade bli nåt fel på min dator, mitt inlägg syns inte... Kanske funkar nu.

Jag ska köpa henne! :D Nu väntar jag bara på att vi ska kunna åka och hämta henne, blir kanske i mitten på januari :banana:

GRATTIS! Hoppas att allt går bra :)
Är hon paint eller quarter? Med tanke på GDL? Väldigt söt!

Hjälp vad hon är söt!:love:

Vad roligt att det blev en quarter ändå! :banana:

är det en virvel eller en vit fläck hon har på mulen?

Så fin :love:

Är det vanligt att man "korsar" så stammar emellan?
Typ reiner och vad nu GDL är (pleasure?).

/Intresserad :D

Ja, då dår man en bra allround med god extriör och bra gångarter. Användbar i många klasser även reining.
Thornbird: Du har köpt en mkt fin häst ! Gillar Gators Dirty Larry mkt, lämnat många bra framgångsrika avkommor efter sig. Du kommer att få mkt kul nu.

Senast ändrad av en moderator:

Ja hon var JÄTTE fin:love:.
Väldigt fint huvud med bred panna. Vad roligt att de blev en sån BRA häst. Lycka till. och GOTT NYTT ÅR:D

Ja, hon är ju så söt så man blir nästan tårögd :D Jag tror det är en liten vit fläck hon har på mulen.

Tack allihop!
Det enda felet med henne är att hon har överbett, men därför får jag henne billigt. Det kommer inte störa henne någonting enligt veterinärer/tandläkare, och det jag behöver göra är att kolla hennes tänder regelbundet. Tror ju att jag får en väldigt bra häst för pengarna.

Här är en helkroppsbild också

Det ska bli mycket spännande att följa er framöver:D...Grattis till köpet och Gott Nytt År!:banana:

Okej :)
Thornbird: Så SÖT hon är :love: Kommer att bli en riktig pingla!

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 822
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Hej! Hittat en trevlig 5 åring som jag varit och provridit. Är intresserad men den är inte billig heller (enligt mig… 150”). Ägaren...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 642
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
2 176
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London