Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Z
Western vad ska priset vara för en 07:a som har en mamma som inte tävlat och en pappa som inte tävlat i sverige och har massor med avkommor som...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 509
Senast: wrangler
·
Western Behöver lite tips av er kloka westernryttare..;) Jag har en haflinger som jag ska börja träna lite i western. Har ridit en del western...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: lakrits
·
S
Western andvänder nästan alltid väst när jag rider men jag tycker dom är så orörliga. Någon som har ett bra tips på en bra & rörlig väst ?
2
Svar
26
· Visningar
2 999
Senast: Cheeky_nicke
·
F
Western Vad gör ni med era unghästar? Har en quartervalack på 3 år som jag har börjat rida lite på ett tag nu. Vi har väl inte kommit så långt...
Svar
4
· Visningar
945
W
Western Läser man alla inlägg tror man ju att det är ett gäng med proffs där ute. Men har ingen hört talas om en sadel från Courts? Jag vill ju...
Svar
7
· Visningar
1 246
Senast: Paxinarion
·
I
Western Jag ska lite smått träna trail nu när det sart blir vår tänkte jag, blir väl att man tävlar tills nästa år kanske..Men jag undrar om nån...
Svar
4
· Visningar
1 225
Senast: Itaa
·
L
Western Jag har ett problem men alla ropingboots jag testat. Jag har storlek 41-42:o men smala fötter... så alla boots käns som båtar. Nu har...
Svar
14
· Visningar
1 336
Senast: Linnzan
·
Western något som jag upptäckte nu när jag börjat rida med sadel igen är att jag trampar snett i stigbyglarna! jag vet inte om jag gjorde det...
Svar
10
· Visningar
1 408
Senast: Tender
·
R
Western Hur gör man för att tävla upp en appendix till registrerbar quarter? Vad är det för tävlingar? Är det någon här på Buke som har en...
Svar
12
· Visningar
1 569
Senast: ronjabus
·
M
Western Hittade världens bästa (tror jag) sida där man kan kolla hästens stam lååångt bak och även se på foton på jättemånga av hästarna. Jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 296
Senast: lisarr
·
Western Jag ska köpa en Quarter, nu snart idagarna, och sitter och ska bli medlem på aqha.com Men va ska jag bli för medlem? general eller...
Svar
4
· Visningar
1 207
Senast: Wild Rein
·
L
Western Skulle vara grymt kul att få kontakt och se lite bilder på hennes avkommor :)
2
Svar
37
· Visningar
3 468
·
Western Hej alla arab och western folk har en äldre arab här hemma som vi skolar om western o känner nu att vi vill tävla, men har svårt med...
Svar
5
· Visningar
1 549
Senast: busigdemon
·
Western http://www.pixbox.se/alb666375 Nu kan jag visa lite bilder på våra nya uteboxar, dom är ju inte färdiga riktigt ännu de är ju en del...
2
Svar
30
· Visningar
3 377
Senast: CoNo
·
Western Var i landet håller alla westernryttare här inne till eg? Vore kul och se om det fanns några i närheten:) Själv finns jag utanför...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
21 317
Senast: PrittePuff
·
L
Western Hur bor ni som har uppfödning och verksamhet??? Äger ni egen gård eller arrenderar ni?? Berätta gärna om lite erfarenheter och för och...
Svar
18
· Visningar
1 329
·
Western Tänkte kolla med er också. Jga har ett fullblodsto på foder för senare köp. Funderar på att kanske så småningom ta föl på henne eftersom...
Svar
10
· Visningar
1 355
Senast: Mysaan
·
E
Western Det finns ju så många kunniga här på forumet...jag har letat ihjäl mig på nätet men hittar ändå inte de som tillverkar premier...
Svar
3
· Visningar
1 090
Senast: Gilly
·
M
Western Frågan lyder såhär: Varför rider man western hästar på stång? Har själv ingen som helst kunskap om western utan har den...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 130
Senast: Piraja
·
Western Ar det ngn som har erfarenhet av Borjes stocksadel eller av stocksadlar i storsta allmanhet? Jag vet ingenting om hur en sadan sadel...
2
Svar
30
· Visningar
13 809

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat