Stammar med foton!

Sv: Stammar med foton!

Ja, visst är det kul att kolla runt!
Var bara tvungen att lägga ut den!

Trodde inte att det skulle vara så väldokummenterat och överfört till nätet... Men där ser man. Båda våra hingstar Poco Nifty Man och Sierra Scheme har ju fina stammar, men att nästan alla ston var med var kul!!! :bump:

Jag tycker att denna sida va super bra! Nu har jag lagt in en massa förfäder på mitt stos sida i pixbox! Men bara den första avkomman fanns me, de andra e me registrerade som paintar vet nån varför de ej finns me?

För att de ska finnas med så måste ju någon känna till hästarna, och lägga in dem på sidan. ;)

KL
Tipsar även om en bra sida med massor av stammar och foton, tyvärr inte på så många quarters, men desto fler ponnyer och travare.
www.sukuposti.net

Ja, visst är det kul att kolla runt!
Var bara tvungen att lägga ut den!

Trodde inte att det skulle vara så väldokummenterat och överfört till nätet... Men där ser man. Båda våra hingstar Poco Nifty Man och Sierra Scheme har ju fina stammar, men att nästan alla ston var med var kul!!! :bump:

jag la in chipsan ;)

Det var roligt att se! men jag hittar bara min hästs mamma och pappa och så vidare inte han men det kanske är för att han är för ung!?

Liknande trådar

Utrustning Jag har ridit för det mesta dels med bett tills jag köpte min nuvarande häst. När jag började rida min häst så var han oerhört stark...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 117
Avel Nu hoppas jag verkligen att denna tråd ej bryter mot reglerna, om det gör det ber jag så hemskt mycket om ursäkt! Jag är väldigt ny när...
Svar
5
· Visningar
1 079
Senast: Wingates
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 862
I
Övr. Grenar e. Priolo-Gone West Undrar du över hästens stam? Kolla med bukes eminenta kunskapspanel och få svaret på hur det står till med ditt...
2
Svar
32
· Visningar
3 451
Senast: cina2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb