nya stallet

Sv: nya stallet

Ja som sagt vi är inte färdiga ännu de kommer ta den tid de tar.
De har jag aldrig sett på vanliga uteboxar att dom har. Mina hästar går ute på sommaren. sen har jag ett vanligt stall oxå för tävlingshästarna som ev står inne.
Alla förslag är bra.:bow:

Gud såå fint! avis ...
Men har ju stallet nedanför garage :D
Lycka till :D :banana:

Förstår nog inte riktigt hur du menar ska fråga min gubbe som byggt han kanske förstår vad du menar och har svaret.:idea:

hmm... utryckte mej nog lite slarvigt...:crazy:
Vad jag undrar är, ungefär vad det kostade att bygga!!

hmm... utryckte mej nog lite slarvigt...:crazy:
Vad jag undrar är, ungefär vad det kostade att bygga!!

OJ, jaha,kanske e jag som e seg i skallen. Ja du plattan hamna på 18000kr ca sengrus och armeringsjärn så då är vi uppe i 23-24000 sen har vi köpt resten från sågen och den farbrorn är billig tycker vi sen har vi fått köpa en del verktyg mm.
Plåten ligger på en 8000kr ca. Så sammanlagt kanske runt 50000kr.
Mkt billigare än att beställa uteboxar + att man får en gång framför.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
651
Senast: Myzan87
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 807
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 279
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 765

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat