säkerhetsväst ?

Sv: säkerhetsväst ?

Måste få fråga då är galoppvästarna godkända att använda? Alltså får jag ha den när jag tävlar om jag nu skulle bli så klok så jag börjar använda väst och vart köper jag dem om jag inte kan ta mig till en galoppshop irl?

Tror inte att dom e godkända i på tävling.. Du måste nog ha en minst klass 2 väst!!

Fast måste man ha väst om man är vuxen och tävlar?

//// Mysaan som känner sig som en michilinigubbe i väst

Finns det inte några typ "rodeovästar" från USA som ska vara suveräna???? En sån har tränaren R Åhman tror jag:D

Liknande trådar

Utrustning Ni som har uppblåsbara säkerhetsvästar (med gaspatroner som fyller västen när man trillar av), hur tycker ni att de fungerar? Skyddar de...
Svar
7
· Visningar
753
Senast: iNHALE
·
Utrustning Har sedan iaf 20 år haft racesafe väst vid ridning. I början var den ju ett klart bekvämare alternativ än föregående västar med klumpiga...
Svar
3
· Visningar
351
Senast: Ponylove
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
881
Senast: Takire
·
Utrustning Jag behöver tips på bra säkerhetsvästar, vill gärna ha en bekväm väst men jag vet inte riktigt vilka västar som ändå är någorlunda...
Svar
7
· Visningar
870
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Photoshop hjälp
  • Tips i London
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur