någon som har avkomma från Dooleys coca cola???

Sv: någon som har avkomma från Dooleys coca cola???

den där bilden har jag på min pixbox....:o Hoppas det var ok att jag lånade den..:o

Ja nu när du frågar så ;)

Jag har fler nånstans, uppställda och ridbilder (även när hon står i transporten :angel:) men de måste scannas in först....

Nej jag menade inte utseendet.

När hon kom till mig hade transportören misslyckats med lastningen första gången och andra gången tog de dom 4 timmar. Hon var som en 2,5 årig fölunge i sättet, knappt ledbar...

Hon var hos mig i ca 6 månader, och jag lastade henne och åkte till ridhuset själv efter en inledande period med mycket diskussioner...

När man hade tagit igenom det var hon klockren, i både hantering och ridning. Med ett undantag för hovslagare, det var fortarande ett problem när hon åkte från mig, samt en envis hosta som jag inte någonsin fick förklarat för mig vad det var...

Sedan tror jag inte att hon öht reds/provades...? Jag tror tom hon såldes som oinriden (?) av någon anledning som jag aldrig förstått. Hon var supertrevlig att jobba med!

När vi var dit och tittade red herman henne i ridhuset och då sa .... att hon hade stått ett tag om jag inte minns fel. Men allt gick bara bra :)

Ja nu när du frågar så ;)

Jag har fler nånstans, uppställda och ridbilder (även när hon står i transporten :angel:) men de måste scannas in först....

hade ju vart super skoj att se :) fick du mitt PM??

Nej inget PM :)

Det är jätteroligt att det går så bra för Pepsy och Herman, hon har ju verkligen visat framhovarna i Team Penningen. Ska bli kul att följa dom!

Nej jag menade inte utseendet.

När hon kom till mig hade transportören misslyckats med lastningen första gången och andra gången tog de dom 4 timmar. Hon var som en 2,5 årig fölunge i sättet, knappt ledbar...

Hon var hos mig i ca 6 månader, och jag lastade henne och åkte till ridhuset själv efter en inledande period med mycket diskussioner...

När man hade tagit igenom det var hon klockren, i både hantering och ridning. Med ett undantag för hovslagare, det var fortarande ett problem när hon åkte från mig, samt en envis hosta som jag inte någonsin fick förklarat för mig vad det var...

Sedan tror jag inte att hon öht reds/provades...? Jag tror tom hon såldes som oinriden (?) av någon anledning som jag aldrig förstått. Hon var supertrevlig att jobba med!

Ja det låter ju absolut som Pepsi..

Hon testade Herman ganska så häftigt i början va det gällde transporteringen..
Men hon har ju alltid varit snäll att hantera!

Hon tänker mycket... men det är nog en häst med stort hjärta och har man väl kommit förbi det där blir det kanon, vilket det ju har blivit också! :banana:

Man ska inte få allt gratis :angel:

Hon tänker mycket... men det är nog en häst med stort hjärta och har man väl kommit förbi det där blir det kanon, vilket det ju har blivit också! :banana:

Man ska inte få allt gratis :angel:

:bow:

Nej det är så sant så...:D

Det hade inte varit roligt om allt bara gick vägen jämt..

Eftersom du svek oss i tidigt skede:D Så har du nog missat en del:angel:ha ha!
De var ihop först en omgång, sen körde de en favorit i repris:p.

Eller menar du Fritte?:D Han har funnits där i vått och torrt (några småsvek ibland när det vankas löptik:o eller bullar hos farmor) Tror att han är 12år i år. Honom kan du inte ha missat

Du får hälsa Herman att det snart finns en hel tråd om han ;)

*KL*

Ska man verkligen diskutera andras privata förhållanden här? :angel:

Jag håller helt med ovanstående talar - SJÄLVKLART diskuterar man inte andras privatliv på nätet.

Jag har raderat dessa inlägg och hoppas att netiketten håller sig på en högre nivå fortsättningsvis.

Lovis
moderator

Eftersom du svek oss i tidigt skede:D Så har du nog missat en del:angel:ha ha!
De var ihop först en omgång, sen körde de en favorit i repris:p.

Eller menar du Fritte?:D Han har funnits där i vått och torrt (några småsvek ibland när det vankas löptik:o eller bullar hos farmor) Tror att han är 12år i år. Honom kan du inte ha missat

Om det är mig du syftar detta till??

Så har jag inte svikigt utan bara flyttat hem igen men jag längtar tillbaka!! :cry:

Och Fritte är ju honom trogen för utom några felsteg i bland det vet man ju...

Men att det varit så svängigt det visste jag inte!!

Nej inget PM :)

Det är jätteroligt att det går så bra för Pepsy och Herman, hon har ju verkligen visat framhovarna i Team Penningen. Ska bli kul att följa dom!

jisses... inget PM :eek: Jag som skrivit så datorn glöder... antar att jag får skriva ett nytt det försvann nog i cyber rymden:crazy:

ursäkta mig.... men det här skulle inte bli en Herman tråd!:crazy:

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 822
Senast: morgaine
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 611
Senast: Nepenthe
·
Avel Hej! Någon annan med en avkomma från fina glamourdale? Hur går det för er? Är ni nöjda? Hur är psyket hos dom? Har själv en 6årig...
Svar
2
· Visningar
1 236
Senast: adrikkens
·
Hästmänniskan Hade varit kul att komma i kontakt med andra hijabis som håller på med häst.. Hade egen häst när jag började med hijab men sålde något...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 695
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb