Paint stam, kan man kolla det någonstans?

Sv: Paint stam, kan man kolla det någonstans?

självklart, men vi får se om det blir köp..
är egentligen sugen på quarter, då jag bara haft otur med alla paintar... men vi får väl se..

/ jeanette

tänkte bara säga att på tisdag eftermiddag åker jag och kollar, på den kanske blivande stjärnan ;> haha

/jeanette

tacktack : ) återkommer väl med hur det har gått på torsdag kanske, opereras på onsdag å blir kvar på sjukan till på torsdag iaf!

/ jeanette

nuuså, har varit och provridit & opererats.. en trevlig häst, dock inte utbildat särskillt mycket skulle jag säga, men det blir nog en häst av henne också :) så såfort sjukskrivningen är över så blir det att hämta henna!

/jeanette

Vad kul!!! Grattis! Hoppas vi får se en bild på er sen.

nuuså, har varit och provridit & opererats.. en trevlig häst, dock inte utbildat särskillt mycket skulle jag säga, men det blir nog en häst av henne också :) så såfort sjukskrivningen är över så blir det att hämta henna!

/jeanette

:bump:Grattis!!

Har du tänkt någon speciell inriktning? Avkomman jag har är en trevlig allround, vi tränar lite blandat på det som vi tycker är kul! Reining och kor tycker han mest om då det är lite fart, medan jag även tycker om ridklasserna som 'glittertant' ;)

hehe, det blir nog kanske ingen reiningpoah som jag önskat, men vi får se vad det blir av henne, ska börja med att ta hem henne, träna och sedan se vad det blir.. ruskigt trevliga gångarter hade hon iaf, glömde nästan bort att jag joggade ;D haha

/jeanette

Liknande trådar

• Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 998
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 847
Senast: mamman
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 449
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 544
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Photoshop hjälp
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur