Snyggt showträns

Sv: Snyggt showträns

Om polle ruskar mycket på huvudet och det inte är så spänt så kan dom ta av sig det:eek:
Men normalt så sitter det

Min polle kom på det på en en clinic när hon svettig stod och ruskade sig, blev plötsligt tungt i handen:)

Om polle ruskar mycket på huvudet och det inte är så spänt så kan dom ta av sig det:eek:
Men normalt så sitter det

Min polle kom på det på en en clinic när hon svettig stod och ruskade sig, blev plötsligt tungt i handen:)

Hjälp :eek: Haha. Min brukar väl vara hyffsat lugn med det i alla fall, men får kolla så att det sitter tillräckligt tight..

Snyggt! hihi, ni var jätte fina. snyggt stop med ;) Det är ju bra med palominosar för dom skär sig inte med någon färg direkt, så det är ju bara att använda fantasin ;)

Nämen så kul att denna tråden började leva igen ;) Jag vill gärna se, mailar dig.

Jag är alltid orolig för att ettöras eller tvåöras ska lossna. Har hört så många historier om det. Men det finns en tysk hemsida där man kan testa olika färger på sin häst. Man byter liksom färg på hästen på bilden o lägger på olika färgade paddar. Tyvärr vet jag inte var sidan finns men jag ska leta lite. Nån annan som vet?
/ C

Här är mitt nyinköpta! (Med matchande brösta)
17857678.jpg

Gå in på 3gemstack.com , hon har HUR mkt som helst! :D

Jajamen det var den jag tänkte på. Jag använder den mest för att kolla färg på paddar.
/ Christina

Finns lite att välja på här:
http://www.ebay.com
Gå in på sporting goods. Där finns allt möjligt under equestrian tex riding western.
Med rådande dollarkurs är det en jätterolig sida....:D

Det var jätte fint, ditt nya ;) tack så mycket för tipset, jaa. Hon hade verkligen mycket, och fina. Här kan man nog hitta något :)

Finns lite att välja på här:
http://www.ebay.com
Gå in på sporting goods. Där finns allt möjligt under equestrian tex riding western.
Med rådande dollarkurs är det en jätterolig sida....:D

Jaa, verkligen :) brukar vara inne där och kolla läget. Men just nu hittade jag tyvärr inget som jag ville ha, men får fortsätta hålla kiken :smirk:

Hahha :D De e bra!! Man skall vara väldigt kräsen när det gäller utrustning ;) Sät till om du hittar något fint till mig när du håller på och letar utrustning till din kille :angel: Bara det inte kostar skjortan :cool:

Kramisar från maliiie!! :d

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 734
Senast: lizzie
·
Tjatter Innan vi smälter bort så är det dags för årets stora glasstest. Vilken av GB glassarna är egentligen godast? Vi har samlat de tolv...
26 27 28
Svar
546
· Visningar
22 189
Senast: Niyama
·
S
Ridning Hej! Jag har en foderhäst genom ridskolan som jag sköter om rider en dag i veckan.. Hon är en maxad D-ponny & väldigt grov.. Mörkbrun...
Svar
1
· Visningar
955
Senast: SannasMichelle
·
Hemmet Hej! Efter jag sett att många här på Hem & Hobby har mkt bra smak på inredning så tänkte jag passa på att rådfråga er ;) Det är...
Svar
11
· Visningar
2 030
Senast: Draumsyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp