Jag tyckte du förtjänade det oavsett om du var ond eller god för du kämpade på fast du inte fick så mycket feedback.Jag var väldigt ärad, kände att jag måste ha spelat bra om nån gav mig packet dl 1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte du förtjänade det oavsett om du var ond eller god för du kämpade på fast du inte fick så mycket feedback.Jag var väldigt ärad, kände att jag måste ha spelat bra om nån gav mig packet dl 1
det blev mer och mer tydligt ju längre leken gick att det var du som var vårt får -Haha, det var verkligen inte planerat
Nåja - jag hoppades att ni skulle hitta mig utan att jag skulle behöva hinta, eftersom jag inte hade möjlighet att rösta senare. Och det gjorde ni ju
Ja, det vände fort. Jag tyckte att vi hade det här som i en ask. Men det höll sig inte.Ja det blev väldigt roligt det här på sluttampen måste jag säga! Tack LL och alla för en bra kamp! Jäklar vad det brann iväg ikväll!
Jag funderade på om jag skulle argumentera mot mig själv om olika teorier men kände att folk kanske tyckt det vore ulvigtJag tyckte du förtjänade det oavsett om du var ond eller god för du kämpade på fast du inte fick så mycket feedback.
luv u
Jag funderade faktiskt på att sia dig, men sen tänkte jag att siaren ofta siar den den röstat på i DL1. Men det visste visst inte goda lyan .det blev mer och mer tydligt ju längre leken gick att det var du som var vårt får -
Hur vågade du välja både mig och cirkus till en lya vi blir ju alltid typ siad någon av oss första natten
Fråga lyan , jag har ingen aning om de planerade eller ej, jag försökte bara hänga på
onda har varit skickliga menar du?Tack alla deltagare. Tycker både goda och onda har varit riktigt duktiga även om de goda har haft otur.
Jag tror du har lite höga tankar om mig och vilka hintar jag uppfattar Men nu i efterhand så ser jag det juöh jag var i lyan och cirkus också gissa om det planerades därav jag skrev som jag gjorde i mitt första inlägg där jag röstade på killaloe
Är det förresten hall of fame värdigt när 1/3 av spelarna missar att rösta dl 1?
onda har varit skickliga menar du?
närå vi hade tur med lotten när @Mirtai åkte
jag försökte skriva så tydligt det gick .- eftersom det var jag som var typ godförklarad ( @hemlig )Jag tror du har lite höga tankar om mig och vilka hintar jag uppfattar Men nu i efterhand så ser jag det ju
Nä? @Madalitso har väl varit med ett tag? Måste vara slumpen som gjort att ni inte spelat samtidigt förrän nu?Alltså jag vet inte ens vem du är
Är det ett nickbyte eller helt ny?
det blev mer och mer tydligt ju längre leken gick att det var du som var vårt får -
Hur vågade du välja både mig och cirkus till en lya vi blir ju alltid typ siad någon av oss första natten
Äh det fattade jag direkt att det var ovanligt skarpsinniga spelare i den lyan. Är ju helt kasst när fåret får välja ..tsss