BSF! Du såg väl att cirkus ropade på henneVem var det där jädra fåret nu då? Q eller BSF?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BSF! Du såg väl att cirkus ropade på henneVem var det där jädra fåret nu då? Q eller BSF?
Vad fint med tanke på temat på leken att @LenaH fick vara en bägare!cirkus - ulv
Killaloe - ulv
Qitis - ulv
Blacksmithfarm - svartfår
Fio - tvilling
Lenis - tvilling
Mirtai - Ängeln
LenaH - Brevbägare
Hemlig - siare
Madalitso - Bybo
Niyama - Bybo
Bollen__ - Bybo
Natt 1:
Brevbäraren skickar ett beskydd till Madalitso (som skyddar sig själv)
Ängeln skyddar Mirtai
Siaren siar Madalitso (rad skickat till fio och fåret)
Natt 2:
Goda lyan skickar en rad till fio
MeVem var det där jädra fåret nu då? Q eller BSF?
BSF! Du såg väl att cirkus ropade på henne
jag ÄLSKADE din godförklaring av mig - rörd till tårar av den * smack*Och jag tyckte jag var på g i den här leken och så käkade ni mig!
Ropandet som var överflödigt, jag skrev redan så tangenterna osade för att hinna ändra min röst i tid.Darn it, jag som tänkte Q eller Killa som får! Jäkla BSF att gå under radarn! Tills ropandet då
Jag tycker @Lenis inlägg var gränsfall. Stark känsla känns inte tillräckligt men hon hade lagt till att de resonerat lika. Jag hade önskat lite mer teori om varför hon var god men såpass sent i leken gjorde det ändå okej.
vi hittade dig D jag tyckte det där med rabarbermjukglass var .... tydligt - right?
jag ÄLSKADE din godförklaring av mig - rörd till tårar av den * smack*
Håller med.Jag tycker @Lenis inlägg var gränsfall. Stark känsla känns inte tillräckligt men hon hade lagt till att de resonerat lika. Jag hade önskat lite mer teori om varför hon var god men såpass sent i leken gjorde det ändå okej.
Ropandet som var överflödigt, jag skrev redan så tangenterna osade för att hinna ändra min röst i tid.
Dessutom sa jag i det inlägget att det borde göra Mirtai god med, faktiskt. Och jag kunde ju inte siat er båda.jag ÄLSKADE din godförklaring av mig - rörd till tårar av den * smack*
Jag ska försöka komma ihåg den där regeln som gör det värdelöst för onda att satsa på lottning i mina framtida lekar. Det blir så frustrerande slut tycker jag.Jag är lite sugen på en regel som säger att om det är två eller fler deltagare som har lika många röster i en lynch så ryker alla
sorry för det - försökte få in info i mitt första röstinlägg och även , med en för mig tidig röständring- förstår din frustrationRopandet som var överflödigt, jag skrev redan så tangenterna osade för att hinna ändra min röst i tid.
vi hittade dig D jag tyckte det där med rabarbermjukglass var .... tydligt - right?