hon har varit med i iaf ett år inget nickbyte Hon är syster med @Derring-Do som för alltid tvivlar på mig efter jag var omvänd tvillingAlltså jag vet inte ens vem du är
Är det ett nickbyte eller helt ny?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hon har varit med i iaf ett år inget nickbyte Hon är syster med @Derring-Do som för alltid tvivlar på mig efter jag var omvänd tvillingAlltså jag vet inte ens vem du är
Jag vet att jag inte kan leka så ofta pga skolan, men det är ändå 2 år sen jag lekte första gången, och jag är rätt säker på att vi lekt tillsammans förrAlltså jag vet inte ens vem du är
Jag har hört att jag och syrran är lika, men nån måtta får det varaNä? @Madalitso har väl varit med ett tag? Måste vara slumpen som gjort att ni inte spelat samtidigt förrän nu?
Fråga henne vad hon tycker om att ha @qitis som tvilling (finns den leken i Hall of Fame? kommer inte ihåg vilken det var...)
Edit:
Eller nä - var det @Derring-Do
Jag tror att det är dags för mig att sova nu...
du är mycket mer ondsint än din systerJag vet att jag inte kan leka så ofta pga skolan, men det är ändå 2 år sen jag lekte första gången, och jag är rätt säker på att vi lekt tillsammans förr
Jag har hört att jag och syrran är lika, men nån måtta får det vara
Krångliga namn och hästar på avatarerna - same sameJag vet att jag inte kan leka så ofta pga skolan, men det är ändå 2 år sen jag lekte första gången, och jag är rätt säker på att vi lekt tillsammans förr
Min syster är hon som tycker illa om att spela ulv för man kan ju inte bara ljuga sådär, oavsett om det är lek eller inte, så att vara mer ondsint än henne är inte så svårtdu är mycket mer ondsint än din syster
Jag vet att jag inte kan leka så ofta pga skolan, men det är ändå 2 år sen jag lekte första gången, och jag är rätt säker på att vi lekt tillsammans förr
Fast ni har varit väldigt bra på att stava rätt denna lekenKrångliga namn och hästar på avatarerna - same same
hon har varit med i iaf ett år inget nickbyte Hon är syster med @Derring-Do som för alltid tvivlar på mig efter jag var omvänd tvilling
Jodå, @Lenis döpte dig till det.Fast ni har varit väldigt bra på att stava rätt denna leken
Tror till exempel inte jag fått heta mandalitso en enda gång
Ja den leken glömmer jag aldrig
Jag var inte med va? Tycker jag jämt hör talas om det där men minns inte leken?den var en av de roligaste jag gjort!
AttansJodå, @Lenis döpte dig till det.
Haha jag är så förvånad över att jag hamnade i lyan med genierna! Jag har inte fattat typ hälften av allt smart som dom skrivit Men jag är ändå glad för det förtroendet.Äh det fattade jag direkt att det var ovanligt skarpsinniga spelare i den lyan. Är ju helt kasst när fåret får välja ..tsss
Vet jag inte om jag tror på@Madalitso jag är snäll innerst inne - jag lovar!
apropå att förbereda röständringar
hann inte skriva någon röständring för @Killaloe men givetvis något med piggelin
]ag har lite bus i sinnet angående sena röständringar om vi gör sådana
Det skulle vara rätt kul att ta med magnum i röstmotiveringarna väl?
typ qitis ändrar röst till Fio för hon faktiskt verkar vara mer en double caramel magnum. dvs ett får som är den enda som faktiskt vet precis vilken sida alla är i leken
Eftersom jag dissar Magnum ( no pun intended medLL @Magnum ) så känner jag för att bereda plats för storstruten i frysdisken istället
bara för att jag har tid
och för att jag tycker det är kul
om inte annat kan det vara kul för våra LL.s
cirkus
Har insett att Niyama nog försökt slå mig i huvudet med hennes veganska Ben& Jerry glass att hon är god- lika god som glassen - ledsen ibland tar det tid att inse vad som skrivs helt enkelt
Så jag tror att den som försöker dribbla bort mig och min fina karamelliserade hemmagjorda glass med tillhörande rabarber och försöker bereda plats för hela Magnum-maffian istället är fio
har hon ens valt en favoritglass? klart ulvigt och magnum är de vi ska ha bort från frysdisken
så schas- väck
cirkus röstar på fio
Give it to me baby-aha ahaDu tror inte att jag hade några motargument mot det eller ... Jag hade liksom redan väntat på det ..
Men jag sparar mina strategier till next time...
Jag har varit tvilling en gång med @qitis . Har för mig vår konversation hade fler inlägg än lyansNä? @Madalitso har väl varit med ett tag? Måste vara slumpen som gjort att ni inte spelat samtidigt förrän nu?
Fråga henne vad hon tycker om att ha @qitis som tvilling (finns den leken i Hall of Fame? kommer inte ihåg vilken det var...)
Edit:
Eller nä - var det @Derring-Do
Jag tror att det är dags för mig att sova nu...
Det var på den gamla goda tiden när jag inte jobbade och hade migJag har varit tvilling en gång med @qitis . Har för mig vår konversation hade fler inlägg än lyans