Fast du lät säkrast på Q . Tur att Lenis kom in och styrde upp mig... jag hade iofs rätt om cirkus men annars var det dålig koll.Dessutom sa jag i det inlägget att det borde göra Mirtai god med, faktiskt. Och jag kunde ju inte siat er båda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast du lät säkrast på Q . Tur att Lenis kom in och styrde upp mig... jag hade iofs rätt om cirkus men annars var det dålig koll.Dessutom sa jag i det inlägget att det borde göra Mirtai god med, faktiskt. Och jag kunde ju inte siat er båda.
Eh... Hur var det en hint?vi hittade dig D jag tyckte det där med rabarbermjukglass var .... tydligt - right?
vi hittade dig D jag tyckte det där med rabarbermjukglass var .... tydligt - right?
Eh... Hur var det en hint?
FörlåtFast du lät säkrast på Q . Tur att Lenis kom in och styrde upp mig... jag hade iofs rätt om cirkus men annars var det dålig koll.
jag säger ju att jag hemligFast du lät säkrast på Q . Tur att Lenis kom in och styrde upp mig... jag hade iofs rätt om cirkus men annars var det dålig koll.
Fråga lyan , jag har ingen aning om de planerade eller ej, jag försökte bara hänga påHur kom det sig att ni ändrade, var det planerat från start eller spontant? Jag var lite förvånad där i början när ni hängde på mot Killa
Blacksheepfarm - nu fick jag äntligen skriva det i leken!
Jag har känt mig väldigt ensam, och sne idag när jag inte har tid börjar folk skriva en massaKänns som leken tog slut lagom tills den kom igång!
@LenaH fan vad jag saknade dig idag!
Ja mjukglass är mums. Var på ett ställe där man kunde göra vanlig glass till mjukglass. Rabarbermjukglass går inte av för hackor.
Jag gör godaste glassen själv, den allra godaste har hela tre ingredienser, grädde, ägg och karamelliserad mjölk + lite smaksättning av vaniljpulver. Serveras lämpigen med rabarber stekta med råsocker och stött kardemumma.
luv uFörlåt
Äh, du fick iaf paket!Jag har känt mig väldigt ensam, och sne idag när jag inte har tid börjar folk skriva en massa
Jag var väldigt ärad, kände att jag måste ha spelat bra om nån gav mig packet dl 1Äh, du fick iaf paket!
Haha, det var verkligen inte planeratmedveten hint eller inte - jag reagerade på den direkt för att : se mitt fetade i cirkus inlägg