Eftersom ni just avslöjat er så känns det där lite meningslöstinte så att du kan vara ulv? som försöker vinkla allt till ditt magnumteams fördel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom ni just avslöjat er så känns det där lite meningslöstinte så att du kan vara ulv? som försöker vinkla allt till ditt magnumteams fördel?
Jag gillade den där regeln nån hade som skulle förhindra sånt här...så lyan gick från att offra till att satsa på lotten Intressant! O förståeligt. Men en aning förvirrande där ett tag
det fattar jag att du skriver men tror fortfarande att det är med onda avsikter jag hoppas ju på att du lynchas och visar dig vara ulv- då tror jag hela leken vänder åt ett helt annat håll!Eftersom ni just avslöjat er så känns det där lite meningslöst
Vad var det för regel?Jag gillade den där regeln nån hade som skulle förhindra sånt här...
Jag med!Jag gillade den där regeln nån hade som skulle förhindra sånt här...
Spelar ingen roll för min del men känns ju rätt oavgjort.Hur vill ni avgöra leken? Oavgjort eller ska jag lotta?
Hur vill ni avgöra leken? Oavgjort eller ska jag lotta?
Nåt så att ulvarna inte kunde satsa på att vinna i lottning, typ att vid lika och alla goda röstat på onda och tvärtom så blev det till godas fördel. Om jag minns rätt?Vad var det för regel?
Fast har väl inte varit så mycket hintande i den här leken? Lite dåligt teoriande, ja.Jag gillar regeln om hintningsförbud och att man faktiskt måste teoria
Jag gillar regeln om hintningsförbud och att man faktiskt måste teoria
Nåt så att ulvarna inte kunde satsa på att vinna i lottning, typ att vid lika och alla goda röstat på onda och tvärtom så blev det till godas fördel. Om jag minns rätt?
Jag har inte lagt en enda röst utan teorier och har teoriat om så gott som alla idag faktiskt utom kanske BSF..
Jag var väldigt noga med att leta upp citat som styrkte min tvilling-teori om er.Jag har inte lagt en enda röst utan teorier och har teoriat om så gott som alla idag faktiskt utom kanske BSF..
Ja med tanke på att fåret har fått välja lya så känns det rättvist nu