Ulvlek - Glasstest

så lyan gick från att offra till att satsa på lotten :) Intressant! O förståeligt. Men en aning förvirrande där ett tag :D

Eftersom ni just avslöjat er så känns det där lite meningslöst :p:laugh:
det fattar jag att du skriver men tror fortfarande att det är med onda avsikter jag hoppas ju på att du lynchas och visar dig vara ulv- då tror jag hela leken vänder åt ett helt annat håll!

Nåt så att ulvarna inte kunde satsa på att vinna i lottning, typ att vid lika och alla goda röstat på onda och tvärtom så blev det till godas fördel. Om jag minns rätt?

Ja med tanke på att fåret har fått välja lya så känns det rättvist nu :rofl:

Panik!!! All glass förutom Magnum är borta ifrån frysarna!

Provsmakarna delades i två läger om vems fel det var. Den som hade bäst argument var team Niyama. Så Killaloe ställdes i skamvrån.

Killaloe var ulv!

NATT!
Madalisto var bybo och blev... jag vet inte .

Dag DL så snart ni känner er redo igen.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar