Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag tänker väldigt mycketSå ytterst lämpligt att alla jag har som onda väntar med att rösta när det är avgörande lynch.. fast vissa uppenbarligen är här.. Kom igen nu the Magnums, stick ut hakan o rösta! På mig förslagsvis så kan ni skriva att det är för att jag godförklarar mig själv eller så
eh, det där gjorde mig nojig. För om du är så säker som du påstår på Lenis och Madalitso så bör du vara hyfsat säker på Killa, om du inte tror att jag är ond istället för Killa?Inte för att jag är så himla övertygad om henne än men vi har ingen annan chans
Det är ju svårt att lägga en röst på dig om du redan har motiverat den sen kan jag ju tycka att det är myvket begärt att vi bara ska acceptera din försäkran och ditt hintande som sanningSå ytterst lämpligt att alla jag har som onda väntar med att rösta när det är avgörande lynch.. fast vissa uppenbarligen är här.. Kom igen nu the Magnums, stick ut hakan o rösta! På mig förslagsvis så kan ni skriva att det är för att jag godförklarar mig själv eller så
jag tänker väldigt mycket
och läser om leken för jag är skitspooky på att Niyama är ond tillsammans med dig och fio och att Killaloe är ert får och ni ser en uppenbar chans att vinna i denna lychen!
eh, det där gjorde mig nojig. För om du är så säker som du påstår på Lenis och Madalitso så bör du vara hyfsat säker på Killa, om du inte tror att jag är ond istället för Killa?
Fast gå tillbaka och läs, eller kolla det jag citerat. Det stämmer ju? Tycker det säger mer att vissa verkar ovilliga att acceptera att det kan vara så.Det är ju svårt att lägga en röst på dig om du redan har motiverat den sen kan jag ju tycka att det är myvket begärt att vi bara ska acceptera din försäkran och ditt hintande som sanning
Haha, jag tror också Killa är får nu och kommer offras. Och att du försöker få med mig i fallet . Ang. Killas röst dag 1 tror jag hon ville säkra att ingen av hennes kollegor åkte.Jag hade ju helst velat rösta på ulven Niyama enligt min teori där förut, men jag kan hålla till godo med fåret Killa.
cirksus röstar på Killaloe då jag tror att hon är får som följt ulven Niyama
Nädå, jag är öppen för möjligheten att det kan vara så - men jag är inte helt övertygad om att det ÄR såFast gå tillbaka och läs, eller kolla det jag citerat. Det stämmer ju? Tycker det säger mer att vissa verkar ovilliga att acceptera att det kan vara så.
Nädå, jag är öppen för möjligheten att det kan vara så - men jag är inte helt övertygad om att det ÄR så
ÅhJag får ge dig en eloge för att du alltid är lika trevlig oavsett att du sjunger på sista versen, jag har alltid lite svårt att rösta ut dig för du är så snäll
Så min röst idag hamnar på Killaloe enligt tankarna ovan och skulle det visa sig att Killaloe ÄR fåret så kan man ju rimligen anta att Niayma är ulv inför morgondagens DL?
Blir nojig att jag är lurad, men de riktiga tvillingarna borde ha skrikit högt vid det här laget då.