Ulvlek - Glasstest

Niyama röstar på Killaloe

eftersom goda bör samla sina röster, och jag tror på teorin om att fio och Lenis är tvillingar och då bör det gå att lita på fio ang. Madalitso. Och då måste Killa vara ond.

Goda får ju samla sina röster annars har vi ingen chans så

fio ändrar röst till killaoe

Inte för att jag är så himla övertygad om henne än men vi har ingen annan chans

Så ytterst lämpligt att alla jag har som onda väntar med att rösta när det är avgörande lynch.. fast vissa uppenbarligen är här.. :devil: Kom igen nu the Magnums, stick ut hakan o rösta! På mig förslagsvis så kan ni skriva att det är för att jag godförklarar mig själv eller så :angel:
jag tänker väldigt mycket
och läser om leken för jag är skitspooky på att Niyama är ond tillsammans med dig och fio och att Killaloe är ert får och ni ser en uppenbar chans att vinna i denna lychen!

Inte för att jag är så himla övertygad om henne än men vi har ingen annan chans
eh, det där gjorde mig nojig. För om du är så säker som du påstår på Lenis och Madalitso så bör du vara hyfsat säker på Killa, om du inte tror att jag är ond istället för Killa?

Så ytterst lämpligt att alla jag har som onda väntar med att rösta när det är avgörande lynch.. fast vissa uppenbarligen är här.. :devil: Kom igen nu the Magnums, stick ut hakan o rösta! På mig förslagsvis så kan ni skriva att det är för att jag godförklarar mig själv eller så :angel:
Det är ju svårt att lägga en röst på dig om du redan har motiverat den ;) sen kan jag ju tycka att det är myvket begärt att vi bara ska acceptera din försäkran och ditt hintande som sanning ;)

jag tänker väldigt mycket
och läser om leken för jag är skitspooky på att Niyama är ond tillsammans med dig och fio och att Killaloe är ert får och ni ser en uppenbar chans att vinna i denna lychen!

Jag tror absolut det finns en risk att Killa kan vara får, tyvärr. Men @Madalitso ger oss inget val när hon röstar så, vi måste följa henne för att ha en chans alls annars tar onda det ju med all säkerhet. Bättre ta en chansning än att offra leken. Nu när Niyama följde oss ser jag även henne som god faktiskt. Så då har jag lyan med får klar även om just fårrollen är osäker.

eh, det där gjorde mig nojig. För om du är så säker som du påstår på Lenis och Madalitso så bör du vara hyfsat säker på Killa, om du inte tror att jag är ond istället för Killa?

Jag hann liksom inte läsa vem du hade röstat på förrän efteråt. Jag gick bara in och ändrade.

Jag hade ju helst velat rösta på ulven Niyama enligt min teori där förut, men jag kan hålla till godo med fåret Killa.

cirksus röstar på Killaloe då jag tror att hon är får som följt ulven Niyama

Det är ju svårt att lägga en röst på dig om du redan har motiverat den ;) sen kan jag ju tycka att det är myvket begärt att vi bara ska acceptera din försäkran och ditt hintande som sanning ;)
Fast gå tillbaka och läs, eller kolla det jag citerat. Det stämmer ju? Tycker det säger mer att vissa verkar ovilliga att acceptera att det kan vara så.

Jag hade ju helst velat rösta på ulven Niyama enligt min teori där förut, men jag kan hålla till godo med fåret Killa.

cirksus röstar på Killaloe då jag tror att hon är får som följt ulven Niyama
Haha, jag tror också Killa är får nu och kommer offras. Och att du försöker få med mig i fallet :p. Ang. Killas röst dag 1 tror jag hon ville säkra att ingen av hennes kollegor åkte.

Fast gå tillbaka och läs, eller kolla det jag citerat. Det stämmer ju? Tycker det säger mer att vissa verkar ovilliga att acceptera att det kan vara så.
Nädå, jag är öppen för möjligheten att det kan vara så - men jag är inte helt övertygad om att det ÄR så :)

Ja, som sagt. Idag behöver vi ju samla rösterna. Och jag misstänker ju redan Killaloe så jag har inte några problem med att lägga min röst där idag.

Blacksmithfarm röstar på Killaloe
För att samla rösterna och för att jag tycker att hon betett sig skumt. Igår så la hon en röst på q innan hon ändrade sig för att rädda sig, när hon redan i första röstinlägget noterade att hon hade två röster. Jag tycker det känns märkligt. Ett försök att säga något om Q ifall hon skulle ryka?

Lyan bör ju vid detta laget upptäckt sitt får tycker jag?
Jag har en stark fundering på om killaloe är fåret som följer ulven Niyamas första röst på bollen___ i första DL?
Det är ju ett klassiskt sätt att visa sig för lyan så känns mycket rimligt att det kan vara så
Fåret bör ju rösta på en god och inte på någon i lyan. Och killaloe har röstat på bollen i dl1 och först på mig, men ändrade till Mirtai i Dl2 när hon insåg att hon skulle åka annars.

Ulvarna kan ju inte hitta på några hyss bakom kulisserna i denna leken så det borde inte bli några överraskningar så sett
Sedan vet man ju aldrig vad ulvar gör eller inte gör :cautious:
Det beror ju på vilka som sitter i lyan hur slipade och luriga de är
det viktigaste är ju att få ut en ond idag så inte en god åker för då är det troligen game over iom att ulvarna kan käka fritt

Så min röst idag hamnar på Killaloe enligt tankarna ovan och skulle det visa sig att Killaloe ÄR fåret så kan man ju rimligen anta att Niayma är ulv inför morgondagens DL? jag tycker inte att det är orimligt att fundera över den tanken iaf
Och för att killaloe redan har röster på sig och det är bra att samla rösterna så:

qitis röstar på Killaloe

Röstlista DL3 kl 21.30

18.07 Fio röstar på blacksmithfarm
18.43 Madalitso röstar på Killaloe
20:52 Lenis röstar på Killaloe
20:57 Niyama röstar på Killaloe
20:58 fio ändrar röst till Killaloe
21:03 cirkus röstar på Killaloe
21:09 Blacksmithfarm röstar på Killaloe
21:09 qitis röstar på Killaloe

Killaloe: 7

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar