Varför tror du att fio är god?
Jag har en väldigt stark känsla av det. Vi har resonerat likadant under hela leken och det gör att jag känner mig övertygad om att hon är på samma sida som jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför tror du att fio är god?
går och dör? Vill påpeka att jag blev mycket effektivt dödadJa. Vem ängeln skyddar kan ju vara vettigt att skicka till siaren också (om nu inte ängeln går och dör då).
Men kommer vi så mycket längre med den där raden? Jag har ingen aning om hur man ska rösta, och goda bör dessutom samla rösterna. Hittar vi inte tvillingarna så kommer det gå åt helvete ikväll.
Jag kan inte hjälpa det, men jag blir skeptisk när du efter Niyamas efterlysning av tvillingarna kommer och "godförklarar" fio och tror på henne för att ni resonerat likadant. Det känns lite väl lägligt att komma som på beställning - vilket gör att jag inte tänker köpa det rakt av.Jag har en väldigt stark känsla av det. Vi har resonerat likadant under hela leken och det gör att jag känner mig övertygad om att hon är på samma sida som jag.
Men vadå 3 min hon ändå hade på sig? Jag var ju inte ens här! Eller ja, hade buke uppe på datorn men pratade i telefon.Jag har ju varit rätt så skeptisk till Niyama ffa i början och hur chill hon varit. Nu slog det mig att hon kanske är ulv odch Killa är får - hon röstar på bollen i DL1 och Killa följer henne. Då bör ju lyan ha förstått att Killa är deras får vilket förklarar att Niyama "ser" vart det barkar för Mirtai men ändrar inte sin röst på de 3 minuter som hon ändå hade på sig - såklart vill en ulv inte ändra till "sitt" får.
Det nojar jag också för - men om man går tillbaka och läser bör det gå att se om det känns rimligt (jag har inte hunnit än).Jag kan inte hjälpa det, men jag blir skeptisk när du efter Niyamas efterlysning av tvillingarna kommer och "godförklarar" fio och tror på henne för att ni resonerat likadant. Det känns lite väl lägligt att komma som på beställning - vilket gör att jag inte tänker köpa det rakt av.
Nej, jag har inget bättre förslag på vilka som kan vara tvillingar, men Niyamas efterlysning känns som gjord för att onda ska ta chansen att få en godförklaring. Vad är det som säger att ni inte är ulvar som hoppats på att få den här chansen - eller i alla fall tar den när den kommer?
Jag ska göra det med. Men spontant är fio och lenis de två jag haft minst koll på och som sas är lägst under radarn. Visst, tvillingarna kanske ville skydda varandra. Men det är ett beteende som även ulvar tillämpar. Så det känns svårt.Det nojar jag också för - men om man går tillbaka och läser bör det gå att se om det känns rimligt (jag har inte hunnit än).
@Madalitso tyder allt på. Jag röstade ju på henne igår i brist på annat men det har jag släppt nu. Är ju en av få jag litar på nu kan jag säga.
Lenis har ju lite samma tänk som jag efter det lilla hon skrivit så där går ingen radar på iallafall..
Lenis vid lunchtid idag. Jag börjar luta mot att fio, Lenis och Madalitso är goda alltså. Skulle det vara så jäkla tacksamt att en tvilling fått raden om vem som är siad, och den siad är Madalitso, så är ju de onda klara nu.fio har haft tidsbrist men känns vettig i det hon skriver. Kan ju vara en ond som är diskret men så diskret känns otypiskt. Reagerat på samma som mig so far..
Mandalitso skrev jag mer om igår, röstat på Cirkus och Killa. Jag håller inte med om allt hen skriver men jag tycker ändå det känns som ett ärligt grävande iaf, med brasklapp att jag inte känner till spelstilen.
18.07 Fio röstar på blacksmithfarm
18.43 Madalitso röstar på Killaloe
Jag känner mig mycket skeptisk till att Lenis kommer in och godförklarar fio så efter Niyamas undran om vilka som är tvillingar egentligen
Jag tror att tvillingarna valt att hålla låg profil i leken hittills om hur de tror om varandra för att det inte ska framgå vilka de är helt enkelt
Det går ju också att dubbelkolla bakåt - vilket jag gör just nu. Två ulvar bör inte ha betett sig som två tvillingar hela leken liksom.Ja det är ju uppenbart att de hållit låg profil men också uppenbart att det är läge att sätta fart nu när det är avgörande lynch. Eller tycker du att tvillingarna borde fortsätta ligga lågt just ikväll..?
Jag har en väldigt stark känsla av det. Vi har resonerat likadant under hela leken och det gör att jag känner mig övertygad om att hon är på samma sida som jag.
Det tycker jag du ska kolla uppDet går ju också att dubbelkolla bakåt - vilket jag gör just nu. Två ulvar bör inte ha betett sig som två tvillingar hela leken liksom.
Stark känsla det tycker jag inte är good enough faktiskt.
det är fullt rimligt att det är så som du säger - då kvarstår det ju ändå en god bland dom kvarvarande som inte är utpekade. Att du troligtvis räknar dig själv dit är ju kanske inte så konstigt men inte desto mindre en anledning att faktiskt fundera över din roll i leken. Så jag känner mig långt ifrån så säker som du på vilka som är onda i detta. Antagligen för att jag inte är särskilt bright och slutledningsförmågan inte är på topp - eller också blir det enklare om en har mer info på förhand, vad vet jagLenis vid lunchtid idag. Jag börjar luta mot att fio, Lenis och Madalitso är goda alltså. Skulle det vara så jäkla tacksamt att en tvilling fått raden om vem som är siad, och den siad är Madalitso, så är ju de onda klara nu.
Nu är du verkligen genomskinligt tvärond eller spelar du bara att du inte förstår?