Min nya häst...

Sv: Min nya häst...

hoppas att det är bra med henne nu, hur mycket kostade hon om man få fråga en sån fråga :crazy:

hoppas man får se henne in action bilder snart :D

:bow::bow: exakt! inte alla som har koll på att det heter Nordsvensk Brukshäst och Kallblodstravare! (de har ju faktiskt delade stamböcker).

jag ber hemskt mycket om ursäkt för mitt korkade uttalande. Hemma i norrland har vi alltid kallat dem nordistravare så jag tänkte mig inte riktigt för. Lovar herr Bill att aaaaaldrig göra om det. :angel:

Man blir annu mer sugen på att få se er live :love:
Lycka till med träningen :banana: Blir det greva i april?

Wild Rein: Hehe, bara två månader kvar..... :D

Luxus: Haha! :D (eller så gillar inte kameran ridhus...)

aleksis: Jag med! Än så länge iaf.... :p

jackmer: Tack! :) Nej, vi ska ner till Bökeberg (Spring Break).

Jag trodde vi pratade Nordsvenskar. Nu byter du till kallblodstravare, hur är det egentligen med kunskaperna. Hästen på bilden är ju inget engelskt fullblod heller ?? Nordsvensk travare , det måste vara en korsning ???

Näääh, jag trodde jag var i en westerntråd, men tusan också, det var ju "märka ord-tråden" jag hamnat i:)

Mirre: Tack!:)

maja_70: Ska du ner till Spring Break? Tanken att halva Buke kanske sitter på läktaren på första tävlingen känns ju lite smått skrämmande.....:eek::D

Tanken att halva Buke kanske sitter på läktaren på första tävlingen känns ju lite smått skrämmande.....:eek::D

:banana: Om jag åker ner (eller om det blir greva) så blir det som publikSTÖD! Go girl! :bump: Och dömer inte ;) Ser fram emot att se din läckerbit:love:

Liknande trådar

Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
16 923
Ridning Har hållit på med hästar i snart sexton år. Har alltid varit hästtjej by heart, men det här med att tävla och träna "seriöst" har aldrig...
Svar
4
· Visningar
1 720
Senast: holymary
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 831
Senast: Görel
·
Ekonomi & Juridik För nu ca 4 veckor sedan köpte jag ett jätte fint hoppsto, ville ha en läromästare som jag bara kan sätta mig upp på och hoppa och bara...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
14 726
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar