Min nya häst...

Sv: Min nya häst...

olgaklara: Tack!

Nethril: Ska försöka fixa det, blir ju så kassa bilder i ridhus (+ att mina fotografer inte är världens bästa:angel:)

BonRaiz: Me too! :D

urläcker!!!! grattis! och lycka till, ska bli kul att se er på banan

Tycker du inte? :eek:

Jag antar att du syftade på mig, och jag tyckte inte att hon var särskilt lik en nordsvensk, inlägget skulle vara ironiskt.

Men, roligt att du fann det kul, om ändå jag varit så lättroad... ;)
Jag såg ingen ironi, bara ett korkat konstaterande! Tyckte inte det var kul. om ändå jag varit så lättroad

*kl*
Vilken otroligt vacker häst! :love:
Jag såg på förra sidan att du lovade lite ridbilder, så jag sätter mig här och väntar på dom! Vill se mer av underverket!

Nethril: Har faktiskt inga ridbilder än, tar med kameran imorgon!

anniequarters: Tack! :)

Josa: Tack! Jo, jag ska fixa lite ridbilder i helgen.

Jättefin Grattis!
Har den gamle fått gå vidare till någon annan eller ska du ha båda?

Nethril: Jag red inte idag, hon fick en spark i ansiktet igår och har blött lite näsblod. Det verkar inte vara någon fara med henne, men jag ska ta det lite lugnt med henne.

SoffiProppi: Tack! :)

_Erik_: Tack! Den "gamla" är såld, och jag tror att han ska tävlas av den nya ägaren i år.

Men hjälp vad typiskt! Vilken tur att det verkar ha gått bra iallafall! :eek:

men den som väntar på nåt gott... ;)

lillamyggan: Tack! Jo, det är ju en klar fördel med lite mörkare, hon borde inte lyckas skita ner sig lika mkt....
Pris vill jag inte diskutera så här "öppet". :)

elinsjobergh: Tack! Äh, på med täcke bara! :p

ullis25, aleksis, Vicious: Tack!

lakrits: Nä, han är såld.

Ser att många har beundrat den fantastiska färgen :confused:du har köpt...jag skulle vilja uttrycka min beundran för den välstammade och rastypiska hästen du har i din ägo!!!:love: Dun It With A Twist har lämnat många helt fantastiska avkommor!!
Jag hoppas verkligen hon tar dig till toppen i EM:et!!! :banana:

Så är det ju så ofta...färgen förblindar:cool:. För min del gillar jag bruna hästar...vanlig enkel brun, helt enkelt. ;)

*kl*

TS: va snygg :love:
en fråga som är menad i all välmening, men varför importerar man en häst från usa? är det en viss stam då eller? :confused: (kan itne mcyekt om wastern ;) ) bara nyfiken! :)

Nethril: Jag red inte idag, hon fick en spark i ansiktet igår och har blött lite näsblod. Det verkar inte vara någon fara med henne, men jag ska ta det lite lugnt med henne.

SoffiProppi: Tack! :)

_Erik_: Tack! Den "gamla" är såld, och jag tror att han ska tävlas av den nya ägaren i år.

Okej!
(tiiiiiiiiiiiiiiio)

golden_tinka: Tack! Hehe, snart så.... i helgen kanske. :)

ronjabus: Tack!

Nethril: Ja, himla tur att det inte var värre. Hehe, just det! :D

Piraja: Ja, hon är jättefin! :love: Det verkar inte vara någon fara med henne, hon är lite svullen i ansiktet men hon har inte blött något mer.

Wild Rein: :bow: hoppas att det här är ännu en av dem! :)
Ja, det hoppas jag med! (och det känns faktiskt redan som att det är möjligt:d)

Dea: Tack!
Det finns ju ett mkt större utbud "over there" iom att rasen och sporten har sitt ursprung där. När jag sålde min häst så ville jag ha en bättre häst än den jag hade, och det fanns det inte här.

Liknande trådar

Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
16 923
Ridning Har hållit på med hästar i snart sexton år. Har alltid varit hästtjej by heart, men det här med att tävla och träna "seriöst" har aldrig...
Svar
4
· Visningar
1 720
Senast: holymary
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 831
Senast: Görel
·
Ekonomi & Juridik För nu ca 4 veckor sedan köpte jag ett jätte fint hoppsto, ville ha en läromästare som jag bara kan sätta mig upp på och hoppa och bara...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
14 726
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar