*~* Nya Bildtråden! *~*

Sv: *~* Nya Bildtråden! *~*

tack ann! jag för min del tycker nog att min lilla brave ser ganska hemsk ut nu, inget passar ihop med det andra och han har verkligen noll koll på sin kropp.... de flesta som ser honom live frågar om det är en åsna..:(

goliat är en mycket speciell kille.... jag älskar hans färg, även om jag bara har honom i den färgen under sommaren.... just nu ser han ut som vilken brun häst som helst...
och du kan tänka dig hur underbar han ser ut när han fäller, NOT!!!!!
men men, han är hyfsat ovanlig iaf... synd han inte är hingst:D

Det var en maffig häst! Vilken ras?

Det är en "söderlindare" nä jag skojar bara.

Han är en korsning mellan ardenner och varmblodig travare, mamma ardenner och pappa travare. Kan tillägga att pappan fick jobba rätt hårt i ca 3 veckor innan han fick till det. :rofl:

MVH Ann

tack ann! jag för min del tycker nog att min lilla brave ser ganska hemsk ut nu, inget passar ihop med det andra och han har verkligen noll koll på sin kropp.... de flesta som ser honom live frågar om det är en åsna..:(

goliat är en mycket speciell kille.... jag älskar hans färg, även om jag bara har honom i den färgen under sommaren.... just nu ser han ut som vilken brun häst som helst...
och du kan tänka dig hur underbar han ser ut när han fäller, NOT!!!!!
men men, han är hyfsat ovanlig iaf... synd han inte är hingst:D

Men dom är ju charmiga när dom är små, du han kommer att räta till sig med tiden. Jag vet hur det är när dom fäller hår överallt går inte att få bort men sen är dom fina. Jag tyckte det var så skönt när jag hade kastrerat min lille vid 9 månaders ålder, han var rätt jobbig som lillhingst vi hade många duster.

MVH Ann

ja jag hade tänkt att kastrera brave nu innan sommaren, men jag har fått råd av min nyblivna tränare att vänta eftersom han har kommit efter så mycket med sin kropp. får väl se, än så länge är han trevlig även om han saknar respekt för människor... han är VÄLDIGT framfusig och nyfiken och tror att hela världen är en lekplats..
hoppas att han inte blir så hingstig... min gammelgubbe var ju hingst tills han var sex sju år, och det märks ibland vill jag lova... fast snygg att se på är han ju:D

Här kommer mitt bidrag på mina härliga hästar. :d En nordis och en arab.

18005956.jpg
18082313.jpg

Sötnosarna! :love: Hur går det med Ganza nu, har du ridit henne något mer?

Sötnosarna! :love: Hur går det med Ganza nu, har du ridit henne något mer?

Ja, vi har skrittat lite ett par gånger. Mest tömmkört o promenerat o så. Vill få lite mer muskler på henne.
Jag o Parant har däremot varit ute o TRAVAT massor. :D Kalaskule träning du vet... :rofl:

Får inte glömma skicka in mitt bidrag. The real McCoy heter min lilla hingst på ett år nu i mars. Korsning mellan appaloosa/vbl. Håller på att färga ur och jag hittar vita prickar hela tiden :bump: tycker det är så kul att följa.

Har legat lågt i träning med honom pga separation, men ska flytta till gården där han står nu och då kan jag träna när jag vill. Vill ju ut på showmanshiptävlingar i år ivartfall.

http://therealmccoy.zoomin.se/P787218

http://therealmccoy.zoomin.se/P787214

http://therealmccoy.zoomin.se/P644093

ska ta nyare kort nu när vårsolen börjar kika fram, dessa kort är tagna i höstas.

kram på er och lycka till med era fina hästar

Säker är man aldrig och visst är han min bebis men eftersom jag blivit så feg angående unghästar så innebär det att han bör vara minst 5 när jag vill ha tillbaka han.
Min fodervärd vill gärna ha han så länge, som det ser ut idag, men då har hon lagt ner allt arbete, gjort han till det han är, de har skapat sig ett band mellan varandra och de kanske funkar ihop till 100%.
Att skilja dom åt då känns inte bra, det är ju inte säkert att jag och han har/får den relationen tillsammans. Varför dela på nåt som fungerar?

Även om han är snygg så är det ju kemin som ska stämma.
Om hon vill köpa han redan nu så får hon det, om hon inte vill vara "bara" fodervärd längre.
Men allt kan hända, det är inte alls säkert att hon vill ha han kvar,,,det återstår att se när det väl är dags.
Och då stannar han hos mig.......

Totalt ot, men vilken inställning! :love:

men hur gör du lakrits för att få in bilder från pixbox??? snälla PMa mig!!!

Senast ändrad av en moderator:

Smilla i Januari QH

Cola QH

url=http://www.pixbox.se/pic18603838]
18603838.jpg
[/url] Lilla Fialotta Welsh mountain

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 061
Senast: Dyngpeter
·
Svar
126
· Visningar
8 813
Dressyr Nu har nya TR kommit. Ser fram emot att tävla utan nosgrimma (om han vill vara tävlingshäst). Och jag ser fram emot att döma fler...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 965
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar