Vi tar och och önskar god jul med en gladare bild på damen från tidigare inlägg 🎅🎄

1735052358428.webp

Vi spred julstämning i några minuter på stallplanen tidigare idag också. Härligt bjällerklang enligt vår egen julaftonstradition, som tyvärr uteblev förra året pga utlånad häst.
Damen ifråga är på dräktighetsdygn 209 idag 🥰 och får bara skrittas lite lätt pga triangelmärkt efter sparkskada, men det låtsades hon inte om och bjöd själv både på några steg i fin trav och diverse andra saker som hon skulle visa att hon kom ihåg. Det är så himla sorgligt att det blev som det blev, för det här är världens mest ambitiösa häst som verkligen gillar att träna. Ärver hennes avkommor ens en fjärdedel av hennes träningshuvud så blir dom fantastiska! (Äldsta avkomman fyller fyra nu i årsskiftet, och än så länge gör hon mig verkligen inte besviken! dock knappt riden än, men det kommer)
IMG_8561.webp

Liknande trådar

Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 575
Senast: QueenLilith
·
Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 059
Senast: Dyngpeter
·
Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 638
Senast: Lyan
·
Gnägg "Från hästens rygg ser jag världen" Tycker om det, känns stort men ändå så enkelt och jordnära. Fyll på med fler ordspråk :)
Svar
12
· Visningar
779

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat

Omröstningar