Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vilken härlig ridväg det verkar vara
Ett litet klipp från dagens runda i vildsvinsområdet. Perfekt underlag nu när allt töat, höll mig mest till skritt och lite trav på gräset dock för att inte paja stigarna. Grusvägarna var dock kanon för galopp trots barfota, även om Elsa bestämt bara ville köra vänstra galoppen. Men det är inte lätt ute i skogen så jag fokuserar på framåtandan istället om det blir annat än jag bett om.
Jag lade även hela mitt friskvårdsbidrag på gym i år, så att jag kan bli en stark och smidig ryttare. Så hoppas jag kunna hjälpa hästen bättre.
Det är de verkligen, jag försöker utforska fler och fler i området nu när man har en fyrhjulsdriven häst. Just denna är en del av markägarens vildsvinsjaktområde så jag brukar lyssna efter skotten ifall rundan är safe för dagen samt ha lite extra varselfärg på ossvilken härlig ridväg det verkar vara
Ett litet klipp från dagens runda i vildsvinsområdet. Perfekt underlag nu när allt töat, höll mig mest till skritt och lite trav på gräset dock för att inte paja stigarna. Grusvägarna var dock kanon för galopp trots barfota, även om Elsa bestämt bara ville köra vänstra galoppen. Men det är inte lätt ute i skogen så jag fokuserar på framåtandan istället om det blir annat än jag bett om.
Jag lade även hela mitt friskvårdsbidrag på gym i år, så att jag kan bli en stark och smidig ryttare. Så hoppas jag kunna hjälpa hästen bättre.
alltså åh om man hade bott närmare dig så våra två köttbullar kunna gallopera tillsammans i skogen
Åh, drömmen! Bara att rulla ner över åsenalltså åh om man hade bott närmare dig så våra två köttbullar kunna gallopera tillsammans i skogen![]()