Uppdateringstråd #2

Idag har vi öppnat upp vinterkostymen lite så han slipper bli sjöblöt vid körning. Min sambo har nyligen börjat på travskolan och tycker allt är väldigt spännande som vi gör med hästarna. Han är nyfiken och vill lära sig. Idag fick han hålla Trule i hoven medan jag klippte 😅🐻 Jag har iaf världens bästa och snällaste häst ❤️❤️
IMG_20241103_154949.webp

Hade glömt hur Spookey Trule blir oavsett hur mycket eller hur lite man än klipper 😅 Var laddat upp över öronen idag men matte suckade mest och sa att vi håller oss till schemat som jag har lagt upp. Tog två varv av tre innan han slappnade av och började uppföra sig som den 11 åring han är 🐎
IMG_20241104_121701.webp

Liknande trådar

Träning Jag har en häst som är mer påverkad av andra hästar än de tidigare hästarna jag haft. Lite tydligare förklaringar om olika situationer...
Svar
7
· Visningar
2 617
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 416
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 704
Senast: yamyam
·
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
5 643
Senast: Josofinito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10