Uppdateringstråd #2

Vart köper du ifrån :confused: (inte att du skall svara på den frågan, för får man inte på buke, men undrar lite vad det är för bonde det där)....
Detta var som sagt en ny jag köpte ifrån, dock otroligt trevliga och hjälpsamma så jag tror inte tanken var att luras liksom. Han skrev också att jag får ett gäng gratis nästa gång när jag skickade listan på de vägda balarna, så det är ju också bra. Men väldigt konstigt att man har så lite koll på vikten? 🤔

Detta var som sagt en ny jag köpte ifrån, dock otroligt trevliga och hjälpsamma så jag tror inte tanken var att luras liksom. Han skrev också att jag får ett gäng gratis nästa gång när jag skickade listan på de vägda balarna, så det är ju också bra. Men väldigt konstigt att man har så lite koll på vikten? 🤔
Låter lite som typisk bonde 😂 viktigaste är ju att man inte blir lurad.... Så gör dom upp med att man får gratis balar så är det ju bra. Men ändå lite konstigt

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 123
Senast: Bison
·
Träning Jag har en häst som är mer påverkad av andra hästar än de tidigare hästarna jag haft. Lite tydligare förklaringar om olika situationer...
Svar
7
· Visningar
2 672
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 642
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 778
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?