Hon tackar så mycketDet blev fin rosa färg! Vad söt hon är.
![]()

Tack! Nej, den rosa fastnade tillräckligt för att göra det mer rödbrunt än min naturliga hårfärg så den är mer kallare och ljusare brunVad fin hårfärg du har! Är det din naturliga?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon tackar så mycketDet blev fin rosa färg! Vad söt hon är.
![]()
Tack! Nej, den rosa fastnade tillräckligt för att göra det mer rödbrunt än min naturliga hårfärg så den är mer kallare och ljusare brunVad fin hårfärg du har! Är det din naturliga?
Tack! Jag håller med!Vilken perfekt väst! Du syns + att den är skitsnygg rosa färg!Win-win
![]()
Neeeej! Hon är BARA söt tycker jag.Hon tackar så mycketHon är så van vid att bli kallad fulsöt
Tack! Nej, den rosa fastnade tillräckligt för att göra det mer rödbrunt än min naturliga hårfärg så den är mer kallare och ljusare brun
Hon ser ut som man har tagit fem helt olika hundar och slängt ihop alla kroppsdelar på måfåNeeeej! Hon är BARA söt tycker jag.
Vad roligt! Då har vi nog samma hårfärg (min är också kallare och ljusare brun). Men ditt hår är så himla fint!!!! Mitt är inte ALLS lika blankt + ganska frissigt och risigt. Avundsjuk!![]()
Ditt hår var ju fint på den bilden också!Hon ser ut som man har tagit fem helt olika hundar och slängt ihop alla kroppsdelar på måfåMen världens sötaste öron har hon iallafall!!
På den bilden är det alldeles nytvättat och nyfärgat så det är inte alls ofta det är så fint. Oftast ser det ut såhärTunt och risigt
Visa bifogad fil 162013