Den rosa bildtråden

Hon tackar så mycket 💖 Hon är så van vid att bli kallad fulsöt 😅

Tack! Nej, den rosa fastnade tillräckligt för att göra det mer rödbrunt än min naturliga hårfärg så den är mer kallare och ljusare brun
Neeeej! Hon är BARA söt tycker jag. 🥰

Vad roligt! Då har vi nog samma hårfärg (min är också kallare och ljusare brun). Men ditt hår är så himla fint!!!! Mitt är inte ALLS lika blankt + ganska frissigt och risigt. Avundsjuk! 🙈

Neeeej! Hon är BARA söt tycker jag. 🥰

Vad roligt! Då har vi nog samma hårfärg (min är också kallare och ljusare brun). Men ditt hår är så himla fint!!!! Mitt är inte ALLS lika blankt + ganska frissigt och risigt. Avundsjuk! 🙈
Hon ser ut som man har tagit fem helt olika hundar och slängt ihop alla kroppsdelar på måfå 😅😂 Men världens sötaste öron har hon iallafall!!

På den bilden är det alldeles nytvättat och nyfärgat så det är inte alls ofta det är så fint. Oftast ser det ut såhär 😅 Tunt och risigt
IMG_2627.webp

Hon ser ut som man har tagit fem helt olika hundar och slängt ihop alla kroppsdelar på måfå 😅😂 Men världens sötaste öron har hon iallafall!!

På den bilden är det alldeles nytvättat och nyfärgat så det är inte alls ofta det är så fint. Oftast ser det ut såhär 😅 Tunt och risigt
Visa bifogad fil 162013
Ditt hår var ju fint på den bilden också! 😍 Mitt hår har ”talangen” att kunna bli så matt och frissigt att jag inte ens vet hur jag ska beskriva det. 😭 😄 Om jag blir modig nog att ta en bild nån dag så ska jag visa. 🙈 Jag måste alltid ha nån bra glansprodukt i håret + plattånga hela håret för att kunna tämja det.

Oj, jag inser att jag kanske gått lite väl off topic med allt prat om mitt risiga hår. 🙈 Jag tycker i alla fall om färgen på mitt hår, och så finns det ju glansgivande produkter och plattång. 🙂

Och jag står fast vid att @Lyan har otroligt vackert hår (på den andra bilden också). 😍

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 303
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 228
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Hittade ingen aktuell tråd, så tänkte att jag skapar en. Vilken är din favoritparfym? Använder du alltid en och samma? Varierar...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
5 575
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
436
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10
  • Valp 2024