Jag har växlat, i perioder har jag haft smycken, men nu har jag inte så mycket. Det jag har i dagsläget är ett armbandsur (som ner är för praktiska skäl än för utseendet), och sedan har jag en bärnstens ring i väskan på jobbet som jag har på ibland på möten och liknande för att kunna ha något att pilla på, och även ett halsband med halvädelstenar som också ligger i väskan för samma funktion - dvs som jag tycker om utseendet på och som jag kan ha på mig för att ge mig möjlighet att ha något att pilla på.
Annars var det nog vanligare innan att jag hade armband, men i perioder även några halsband och ringar. Jag har inga hål i öronen, så inga örhängen. Och normalt sett har jag aldrig smycken hemma eller på fritiden, utan bara när jag var i skolan/jobbade.
Jag har dock några saker till än de som jag oftast använder, och vanligen kommer smyckena från någon släkting.
Annars var det nog vanligare innan att jag hade armband, men i perioder även några halsband och ringar. Jag har inga hål i öronen, så inga örhängen. Och normalt sett har jag aldrig smycken hemma eller på fritiden, utan bara när jag var i skolan/jobbade.
Jag har dock några saker till än de som jag oftast använder, och vanligen kommer smyckena från någon släkting.