Den rosa bildtråden

IMG_8373.webp

Bjuder på en missödesbild till. Alla har sett bilden av Einstein där han räcker ut tungan. Ibland känns det som att bilden ovan har blivit min motsvarighet, den bild alla minns.

Visa bifogad fil 157998

År 2015 deltog jag i Cancerfondens lunchpromenad i Malmö. Jag hade lovat att delta iförd dessa byxor, om mina vänner donerade 1000 kr till Cancerfonden. Det blev 2500 - 3000 kr. Eftersom jag bor i Lund och promenaden ägde rum i Malmö, var jag tvungen att resa i så god tid, att ett eventuellt stopp i tågtrafiken inte skulle hindra mig. Följden blev, att jag kunde ta en promenad före promenaden. I bakgrunden Margaretapaviljongen i Pildammsparken.
Gillar kombon skjorta + hängselbyxor.
Du har inte funderat på att skaffa en rosa fluga?

IMG_4811.webp

För en tid sedan fick jag på avstånd se några som ur en bil lastade ur väskor som i solskenet strålade av rosa. De visade sig heta Hulken. De fungerar inte som resväskor på flyg, men kör man bil kan man lysa upp världen, när man kommer fram.

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 183
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 062
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Hittade ingen aktuell tråd, så tänkte att jag skapar en. Vilken är din favoritparfym? Använder du alltid en och samma? Varierar...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
4 667
Senast: Exile
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
430
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka