Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det saknas en rosa keps..
Jag färgade min labbrock chockrosaKolla bara, att den är av ren bomull eller annat material som kan färgas.
Jag tror det är en Fristads jag har. Den har hängt med sedan gymnasiet så det är rejält bra kvalité på den! Jag får se om jag hittar någon vitEnklast är nog att köpa en vit bomullsoverall och färga rosa. Inom parentes påminner vit overall mig om, att jag en gång slog vad om att jag skulle arbeta i vit overall en dag på en väns gård utan att få någon fläck. Tyvärr fick jag aldrig tillfälle att prova.
För att återgå till rosa overaller köpte jag den på bilden på en japansk sajt. Vet inte om den finns kvar. Fristads har åtminstone för några år sedan tillverkat sin klassiska bomullsoverall i vitt.
Och jag färgade mina kockbyxor lila när jag jobbade i kök De är ännu äldre än overallen för den kommer från restaurangen pappa hade 1995 och 1997-1998. Rätt säker på att de också är FristadsJag färgade min labbrock chockrosa
Vill haaaa! Är den från Biltema? (Tänkte göra texten rosa men det finns inte rosa).Present till barnbarnets förra födelsedag.
Visa bifogad fil 157623
Ja den är alldeles underbar.Vill haaaa! Är den från Biltema? (Tänkte göra texten rosa men det finns inte rosa).
Kolla med Datatekniksektionen på LTH, de som har hand om nollningen beställer rosa overaller till studenterna vid terminsstart varje höst. Jag har en i källaren full med märken.Jag vill också ha en rosa arbetsoverall! Min är färgfläckig i regnbågens alla färger men för mycket av det ursprungliga blåa kikar fram
Ja den är alldeles underbar.
Kolla det här också från Biltema.
Kolla med Datatekniksektionen på LTH, de som har hand om nollningen beställer rosa overaller till studenterna vid terminsstart varje höst. Jag har en i källaren full med märken.
Ja om det inte ändrats sen jag pluggade så stämmer det att bara teknologer har overall i Lund.Jag har undrat vilka det är som är rosa. Det är väl bara teknologer som har overall i Lund?
Snyggt ju!Visa bifogad fil 157700
Jag i min rosa mössa. Hade gärna haft en i en mer diskret färg men minns inte alls vart jag köpte den och vet inte vad jag ska googla på
Den funkar bra i stallet men till vardags hade jag gärna haft en mer neutral variantSnyggt ju!
Visa bifogad fil 157700
Jag i min rosa mössa. Hade gärna haft en i en mer diskret färg men minns inte alls vart jag köpte den och vet inte vad jag ska googla på
Den funkar bra i stallet men till vardags hade jag gärna haft en mer neutral variant