Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snygg jacka, har faktiskt en sådan i rosa! Men inga bilder på mig i rosa dock!Visa bifogad fil 157553
Under en turfrunda i Tranås i oktober.
Turf är ett slags orienteringsapp i mobilen. Man går, cyklar eller rider (inte så vanligt) till olika platser.
Har minne av att jag sett någon förut. Ser gärna igen.Om jag har så många vet jag inte. Dessutom skulle jag då också behöva dela bilderna av när jag ramlade på dynghögen, om det ska räcka.
Snygg jacka, har faktiskt en sådan i rosa! Men inga bilder på mig i rosa dock!
Det gör den faktiskt!Tack! Egentligen hade jag inte tänkt skaffa någon mer jeansjacka, men den här tyckte jag kunde passa mig. Bristen på bilder borde gå att avhjälpa, tycker jag.
För övrigt, @Enya, har jag skickat ett pm.
Tack! Visst är de Letade i evigheter över hela världen efter dem men min storlek var slut överallt och sedan hittade jag dem på vinted till en fjärdedel av prisetSnyggt! Vilka fantastiska skor.
Vi får starta en omröstningstråd med alla våra rosa plagg och så får bukefolket plåga sig igenom åttahundrafemtioelva rosa inlägg och utse en vinnareVi kan tävla om vem som är mest rosa, men du har valt bättre platser.
Jag vill också ha en rosa arbetsoverall! Min är färgfläckig i regnbågens alla färger men för mycket av det ursprungliga blåa kikar fram
Jag vill också ha en rosa arbetsoverall! Min är färgfläckig i regnbågens alla färger men för mycket av det ursprungliga blåa kikar fram
Nu känner jag att jag vill färga min bidräkt rosa...framtida projekt. Får väl ta reda på om det är så att bin gillar/ogillar vitt.