Den rosa bildtråden

Snygg jacka, har faktiskt en sådan i rosa! :) Men inga bilder på mig i rosa dock!

Tack! Egentligen hade jag inte tänkt skaffa någon mer jeansjacka, men den här tyckte jag kunde passa mig. Bristen på bilder borde gå att avhjälpa, tycker jag.

För övrigt, @Enya, har jag skickat ett pm.

Tack! Egentligen hade jag inte tänkt skaffa någon mer jeansjacka, men den här tyckte jag kunde passa mig. Bristen på bilder borde gå att avhjälpa, tycker jag.

För övrigt, @Enya, har jag skickat ett pm.
Det gör den faktiskt!

Mja, har nog bara den och en till sommarjacka som är rosa, och så ett par utslitna mjukisbrallor, men annars är det inte mycket rosa hos mig tyvärr. :) Vinrött en del har det varit.

Jag kan bidra med min rosaklädda barbiehäst, i brist på passande bilder på mig själv

1732812931627.webp

Snyggt! Vilka fantastiska skor.
Tack! Visst är de 😍 Letade i evigheter över hela världen efter dem men min storlek var slut överallt och sedan hittade jag dem på vinted till en fjärdedel av priset :banana:
Vi kan tävla om vem som är mest rosa, men du har valt bättre platser.
Vi får starta en omröstningstråd med alla våra rosa plagg och så får bukefolket plåga sig igenom åttahundrafemtioelva rosa inlägg och utse en vinnare 🤣🤣

Jag vill också ha en rosa arbetsoverall! Min är färgfläckig i regnbågens alla färger men för mycket av det ursprungliga blåa kikar fram

Enklast är nog att köpa en vit bomullsoverall och färga rosa. Inom parentes påminner vit overall mig om, att jag en gång slog vad om att jag skulle arbeta i vit overall en dag på en väns gård utan att få någon fläck. Tyvärr fick jag aldrig tillfälle att prova.

För att återgå till rosa overaller köpte jag den på bilden på en japansk sajt. Vet inte om den finns kvar. Fristads har åtminstone för några år sedan tillverkat sin klassiska bomullsoverall i vitt.

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 183
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 067
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Hittade ingen aktuell tråd, så tänkte att jag skapar en. Vilken är din favoritparfym? Använder du alltid en och samma? Varierar...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
4 672
Senast: Exile
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
430
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden