quarterskor

Sv: quarterskor

Italiensktillverkade utan tåkappa, skårade för greppvänligheten och lätta, påminner om aluminiumskor...Det är vad vi använder ifram på reiners och runt om på övriga.
Slidekorna använder vi samma tillverkare från Italien...vi har två modeller, en slidesko för hästarna som är erfarna stoppare och en "bebismodell" för nybörjarstopparna...

:banana:

Är det för mycket begärt att tigga till sig en bild, alltså som du kan lägga upp här så jag ser vad vi pratar om.

Tender, kan även du tänka dig att lägga upp en bild på dessa G skor?

mvh Eva

sliders004.jpg

Framskon

sliders012.jpg

Double S slidesko

sliders001.jpg

"bebis" slide

Hmmm! När vi köpte skor från G hade jag för mig att vi var tvugna att borra hål för broddarna (Också köpta från honom).
Men här verkar det ju finnas hål :)
Han kanske tar hml en ny sorts nu?

Hmmm! När vi köpte skor från G hade jag för mig att vi var tvugna att borra hål för broddarna (Också köpta från honom).
Men här verkar det ju finnas hål :)
Han kanske tar hml en ny sorts nu?

Har broddat hålen själv så sån tur har vi inte .....tyvärr, hatar att borra skor:(

Liknande trådar

Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Dyngpeter
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 691
Senast: Badger
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 613
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka