Vågar jag? showmanship at halter-trail at halter

Sv: Vågar jag? showmanship at halter-trail at halter

Ja verkligen men nu ska han få vila i en månad om inte tom året ut? Men enligt Raggartass så ska vi ut nästa år uppsuttna:eek:
Ja rättvisa var vi iaf.

Showmanship at halter:
Jag 1:a
Raggartass 2:a

Trail at halter:
Raggartass 2:a
Jag 1:a
:D:D

Harkel, harkel - blev det där riktigt rätt? Vi kräver upprättelse :D:D
Självklart ska vi rida nästa år, inte sagt när på året :angel:

Och visst hade vi roligt mellan sammanbrotten, eller :)

Senast ändrad:

Har lite ångest för att jag inte hälsade :o, men fick inte klart för mig vem du var förrän precis innan prisutdelningen i trailen. Och efter bara försvann du, och jag såg dig inte mer :crazy:. Men kul att se ER, även om jag inte såg dig tävla - grattis till vinsten i pleasure WoT :banana:

Men,,,men,,,men...vem var du?

Fast när jag tänker efter så vet jag nog nu...hahaha. De andra som startade i klassen kände jag ju till vilka de var och då återstår det ju bara en....du:D.
Hoppas vi ses någon mer gång framöver då så får vi se till att hälsa på varandra då :)

Tack så mycket :bow:

Senast ändrad:

lite OT men hur läder du honom att stå uppstält ?

söt han va:love: ser värsta solt ut över rosetten ju :p

Harkel, harkel - blev det där riktigt rätt? Vi kräver upprättelse :D:D
Självklart ska vi rida nästa år, inte sagt när på året :angel:

Och visst hade vi roligt mellan sammanbrotten, eller :)

oj ursäkta:o:o
så klart att det var du som vann trailen:)

Grattis:banana::banana:

ja men det var nog jag som stod för sammanbrotten,du verkade ju ha koll hela tiden.

lite OT men hur läder du honom att stå uppstält ?

söt han va:love: ser värsta solt ut över rosetten ju :p

Ja han vet att han är söt men de flesta tar honom för ett sto:o
Jag är helt självlärd och han kan inte stå riktigt korrekt men han förstår att jag vill att han ska flytta på hovarna iaf även om det blir den hoven som faller honom in. Men vi hade tur att han ställde sej så bra som han kan i daxläget på en gång.

Malliagst var han nog på ärovarvet då tyckte han det var sketsköj!

Ja kanske det, men du var så rolig att lyssna på när det bara sprutade ord ur munnen :rofl:
Och GRATTIS själv :bump::bump:

Vill ni se fyra mallgrisar.......... :p

OCH VISST VÅGADE VI :banana::bump::banana:

Senast ändrad:

*KL*

Ett stort GRATTIS till er alla! Vad duktiga ni är! :banana::bump::banana:
När det går så bra med hästarna när dom är unghästar, tänk då hur bra dom kommer bli när dom är vuxna! :)

Själv kan jag inget om western och har egentligen ingen aning om hur jag hamnade inne på denna tråden, men jag fastnade helt och har smygläst här ett bra tag nu, och har varit jättenyfiken på hur det gick för er i dag :)

Lycka till vidare, jag tror jag kommer fortsätta smyga lite på westernforumet... ;)

Va snygg din kavaj va!!! Är den en engelsk kavaj som du sytt om?

Tack, ja det är min gamla hoppkavaj jag hade i mitten av 90-talet då jag hoppade omkring på gamla travare på 60cm clearounder:angel: Jag hann inte färdigt den å den ser lite rolig ut på nära håll men med amatörhänder på nål å tråd och textillim så tycker jag den ändå ser ut som en engelsk kavaj:mad: Ja man tager vad man haver när pengarna tryter.

Tack!:)

Jag kan ju egentligen inget om western heller men lusläser allt jag hittar på internet och lär mej bara mer å mer. Får se hur det väl går sedan när jag ska lära mej rida western med:crazy:

Vad trötta vi alla 4 såg ut. Inte konstigt med alla spänningar under dagen och massa nya intryck.
Phigalle lyssnade bra och blev inte trött förrän efter sista prisutdelningen, helt otroligt att de orkade med dagen så pass bra!

Oj, kom på att jag missade begbytar dagen:o:o Hur kan jag ha glömt av den:confused::confused:

Var den uppe i cafeterian? Jag lyckades ju inte ens komma så långt.:eek:

GRATTIS till er alla 3 som var med, jätteduktigt av er:bump:
Och så roligt att ni vill dela med er av era erfarenheter. Nu har jag lite mer koll på vad som händer på sådan här tävling.

GRATTIS!!! Vad duktiga ni är, jag sa ju att det skulle gå bra för er! :) Hoppas att du fastnade för tävlandet så att vi får se er på fler tävlingar i framtiden! Snygg kavaj du har föresten! Nästan likadan som min! ;)

Vilka tjusiga bilder! Grattis till er också såklart!! :)

Liknande trådar

Western Jag har aldrig ridit "rent" western, men däremot alltid plockat godbitar. Trail har jag sedan jag köpte första hästen, 2008, varit...
Svar
15
· Visningar
2 242
Senast: Liten
·
N
Western Hallå alla visa bukefalister! Jag har några funderingar som jag hoppas att ni kan hjälpa mig att reda ut. Jag har tävlat showmanship at...
Svar
3
· Visningar
1 234
Senast: Kickis
·
T
Western Det är dags att anmäla sig till tävling, det blir min första tävling för året och jag funderar på att testa några nya grenar. Men jag...
Svar
13
· Visningar
1 467
Senast: Fozzie
·
Western och showmanship at halter. Har tänkt ställa upp i träningstävling med stoet i sep:) Funderar då på dessa klasser men vad bör man...
Svar
1
· Visningar
873
Senast: Sellan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama