Sv: hur ser det ut??
Har jobbat och ridit in samt tränat en hel hög av dom i usa.
Vi hade 200+ vilda i CA som vi plockade in eftersom och jobbade med.Sten kul och mkt mkt lärorikt.
Iusa hade jag en isläning som var helt grym på kor. Dom var mäkta impade av honom alla quarter folk. Dom e underbara isisarna.Tror inte bara att det är fullblod som anses va tuffa. Jag är en inbiten Islandshäst ryttare, vi har hästar där med som är kanontuffa i psyket så hade han träffat min förra isis (som tillhörde den tuffa kategorin) hade han säkert sagt samma sak.
Tack Ishmanda för att jag fick vara med och titta på din träning igår! Rick är en fantastisk tränare och bara det "lilla" han gav tips på igår, för att börja någonstans, gjorde stora underverk för Annie. Blev så jäkla glad när han berömde din ridning! O du var skitbra, Annie är tuff, utan tvekan, smart häst men du lyckas!! All heder vännen!
Har bestämt mig, kommer verkligen att gå över mer till westerntänk fast jag rider islandshäst! Jag är övertygad nu..
Ps förresten! Vem har tagit korten
Kram
Har jobbat och ridit in samt tränat en hel hög av dom i usa.
Vi hade 200+ vilda i CA som vi plockade in eftersom och jobbade med.Sten kul och mkt mkt lärorikt.