Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

U
Western Ja, man ska ju sträva efter en lodrätt sits. Men jag har kommit på att när jag rider, framförallt om jag rider ut, så spänner jag mig i...
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: Kickis
·
H
Western Hej!! jag undrar bara vilka som ska till Springbreak i April?? mvh hallonsylt
2 3
Svar
54
· Visningar
4 956
Senast: chicado
·
E
Western Jag är nybörjare när det gäller western, men har iaf börjat rida min arab lite löst och med halsring. Svänga och stanna funkar ganska...
Svar
5
· Visningar
1 028
Senast: Ella_99
·
S
Western Hej Är det någon här som ska till Trollhättan den 6 april och tävla? Det är ju Quarter klasser, SRHA och All Breeds klasser. Jag...
Svar
19
· Visningar
1 673
Senast: simpe
·
K
Western Okej, har inte en aning om det finns nån sån här tråd redan men nu startar jag en ny iallafall. Har en års-hingst som jag iår ska...
Svar
18
· Visningar
1 854
Senast: Luxus
·
J
Western Vart kan man hitta western ridning mönster nr. 11 om man inte har regelboken.... Tacksam för svar!
Svar
6
· Visningar
1 334
Senast: JennieRM
·
S
Western Fick mina första protokoll från första western tävlingen här om dagen, där stod det en kommentar som löd "försök samla mer vid hornet"...
Svar
2
· Visningar
1 031
Senast: cowsense
·
D
Western Är det bara jag, eller är det fler som tycker att våra svenska westernföreningar blir mer och mer personifierade? Jag menar, är det...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
10 821
Senast: wrangler
·
Western Ja tycker att det verkar som att det finns lite folk här som har appisar och det unga painarna & quatrana har fått sig en tråd så tänkte...
2
Svar
29
· Visningar
2 615
Western Har problem med en order jag gjorde till en westernbutik på nätet i februari... Ingen vara kommer, och jag får inga besked. Jag har...
Svar
15
· Visningar
1 405
Senast: urkella
·
Western Är en kurs här i närheten den 11:e april, i Alexanderteknik, vilket jag finner väldigt intressant. Ska få min första lektion i helg, och...
Svar
10
· Visningar
1 567
Senast: Grålly
·
Western Min kallblodstravare får ont i munnen av bett, och jag har därför slutat med det och börjat rida med grimma. Vill dock börja ta tag i...
Svar
18
· Visningar
1 622
Senast: Grålly
·
A
  • Låst
Western På senaste western mötet kom alla parter överens om att en tränarlista ska upprättas. För att få komma med på listan krävs att...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
9 990
Senast: gern
·
Western Nej, idag har jag insett det. Efter dagens ridpass så satt jag och funderade, och kunde inte för mitt liv hitta den röda tråden som bör...
Svar
7
· Visningar
1 140
Senast: lillaida
·
E
Western På lägre nivå? Eller är det för mycket line-dance?
Svar
11
· Visningar
1 344
Senast: Next
·
E
Western Hur planerar du din träning? Den röda tråden som Sidekick skriver om i sin tråd, hur många har det? Jag har en känsla av att vi är...
Svar
3
· Visningar
934
Senast: _Eva_
·
Western .. Bökeberg Challenge. Jag fick ett mail, som säkert många andra här, om att Bökeberg Challenge iår skulle heta QP Challenge och gå på...
Svar
14
· Visningar
1 697
Senast: cowsense
·
P
Western Är det någon här som vet vilka stall i Sthlm (som hyr ut stallplatser) som inriktar sig på westernridning?
2
Svar
30
· Visningar
4 415
Senast: Smuzzlan
·
Western Jag måste be om råd...suck. Det gäller flingpojken jag har. Jag är lite villrådig hur jag ska fortsätta med honom. Jag har enbart...
Svar
6
· Visningar
1 148
Senast: Raggartass
·
L
Western Allt i lime är välkommet!!!! Bilder= ja tack! Tänkte skaffa limegrön utrustning till min dam. Nu vill jag veta vad ni hittat för...
2
Svar
39
· Visningar
2 081
Senast: Raggartass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka