Sv: En och samma person på många styrelseposter!
Nuu är du nog ute o cyklar lite....har du ingen aning om vad en tidnings arbete handlar om?? Jag tycker att det är positivt att tidningen publicerar information som en förening inte tillhandahållit sina medlemmar...
En journalists arbete är att gräva i dynga och finna sanningen...och att tidningen ifråga skulle publicera lögner eller förtal det köper jag inte!!!
Tidningen är seriös och har alltid en klar syn på vad som skrivs, dom som jobbar med den kan vara oerhört stolta över sitt arbete....och kom gärna med fler sanningar, ingen annan vill ju ge dom till oss!!!
Vi kan väl alla vara på det klara med att informationsbiten hos fler av våra styrelser är under all kritik.....
Nej, en stor eloge till tidningen som publicerat en klar och tydlig artikel om vad som pågått
Endast den som tar åt sig personligen kan tycka att artikeln förmedlar "skitsnack":smirk:
Som medlem i SQHA får jag medlemstidningen som skrivit artikeln med ovanstående utdrag. Läste den med stor förvåning och undran, kan verkligen en företagsledare uttrycka sig så ?, stämmer det ?? Har tidningen vinklat artikeln ?
Jag är själv inte medlem i SRHA men har en kompis som var på årsmötet och sa att frågan kom upp där och att det ventilerades. Styrelsen hade varit i kontakt med MB och de hade rett ut sina mellanhavande, och styrelsen tog på sig sin del av ansvaret.
Har idag träffat flera SQHA medlemmar som tycker att SM och MB kommer med "skitprat " Har han verkligen sagt detta, eller är det SM som sprider dynga ????? I artikeln kritiserar man SRHAs styrelse och säger att skitprat stoppar utvecklingen, men att man snackar skit i en tidning själv är ok ???
Snacka om att binda ris till sin egen rygg.....
Nuu är du nog ute o cyklar lite....har du ingen aning om vad en tidnings arbete handlar om?? Jag tycker att det är positivt att tidningen publicerar information som en förening inte tillhandahållit sina medlemmar...
En journalists arbete är att gräva i dynga och finna sanningen...och att tidningen ifråga skulle publicera lögner eller förtal det köper jag inte!!!
Tidningen är seriös och har alltid en klar syn på vad som skrivs, dom som jobbar med den kan vara oerhört stolta över sitt arbete....och kom gärna med fler sanningar, ingen annan vill ju ge dom till oss!!!
Vi kan väl alla vara på det klara med att informationsbiten hos fler av våra styrelser är under all kritik.....
Nej, en stor eloge till tidningen som publicerat en klar och tydlig artikel om vad som pågått
Endast den som tar åt sig personligen kan tycka att artikeln förmedlar "skitsnack":smirk: