Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Kan ni nämna några såna, kanske visa på bild och film? Vänder mig till westernfolket eftersom jag lutar mycket mer åt det hållet...
2
Svar
20
· Visningar
2 978
Senast: FunnyFlyer
·
Western Hej! Jag vet inte riktigt hur det fungerar med dubbelreggning. Kan man betäcka ett paintsto med en dubbelreggad hingst och om avkomman...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: lillaida
·
Western vilka klasser ska ni rida/dag? med vilken häst? vilka ska dit och bara kolla? osv osv, gärna bild, vill träffa bukare! jag...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 274
Senast: Peppan
·
Western Jaha här kommer lite bilder från dagen då, dock inga tävlingsbilder från banan då det var dåligt ljus i ridhuset och kameran inte...
2
Svar
25
· Visningar
2 069
Senast: busigdemon
·
B
Western Hej! Ska ut och tävla för första gången och när jag skulle fylla i anmälan så fastnade jag på om jag är youth eller junior...jag är 15...
Svar
15
· Visningar
1 447
Senast: ricca
·
Western Japp nu är hon hemma! Lunars Silver Shadow U:Elljay Lunar E:NBs So-So's Moonlight :D
Svar
8
· Visningar
1 019
Western Det är så här att jag har hittat en arab valack som jag kanske ska åka och titta på bara mamma säger ja!:D Jag är 168cm lång och lär ju...
Svar
14
· Visningar
1 626
Senast: bigganl
·
Western Kan inte ni visa upp era pannband? Köpta eller hemmagjorda spelar ingen roll. Jag har kastat runt halva buke för att hitta en vettig...
Svar
6
· Visningar
929
Senast: Linnzan
·
E
Western När behöver man byta ut sin gamla pad? Nu har jag förköpt mig på ett antal olika paddar eftersom jag inte tyckt att de har varit...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: ricca
·
J
Western vara med på blueberry cup i rosersberg i helgen...?
2
Svar
31
· Visningar
2 484
Senast: Seabaz
·
Western Lägger detta under western därför att jag vet att jag har störst chans till svar här. Någon som vet vad som hände med svenska parelli...
Svar
5
· Visningar
1 318
Senast: skuggi
·
V
Western Vad tycker ni om Big Horn arabian Light sadlarna??
Svar
1
· Visningar
997
Senast: lwt03001
·
J
Western Någon som har samma problem? :angel: Hon ahr hållt på så här ett tag nu, om man sätter upp en bana på ridbanan, och kommer fram...
Svar
11
· Visningar
1 172
Senast: roping-malin
·
P
Western Hej! Nu är det bara 1 mån kvar till Bökeberg Challenge men jag kan inte se att proppen kommit än. Ofta brukar ju sista anm.dag...
2
Svar
31
· Visningar
2 616
Senast: Apache
·
Western Någon som vet hur det funkar när man löser en sådan :confused:. Jag har nämligen mer eller mindre bestämt mig att jag ska vara med på...
Svar
11
· Visningar
1 101
Senast: attempt
·
J
Western (som man vanligtvis har under chapsen..) och rida i dom på en D-tävling? Har sytt min första lilla showslinky nu tills helgen, vill...
Svar
13
· Visningar
1 162
Senast: busigdemon
·
Western Jag har lyckats hålla mig undan länge men nu är det kört. Jag har fastnat på Ebay. Ha kikat lite på chaps. Är det någon som kanske...
Svar
7
· Visningar
1 461
Senast: johannea
·
Western Jag har en vit häst... Vad tror ni om GULT?! Gul pad + gul överdel på mig? Jag har dock problem med att hitta en filt som är...
Svar
18
· Visningar
1 362
Senast: Paxinarion
·
Western Vet inte riktigt var jag ska lägga denna tråd men eftersom jag är westernryttare så tänkte jag att den kanske passar här.... Vår...
2
Svar
20
· Visningar
2 431
Senast: kamomillo
·
Western Hmm! Har man en mini quarter så har man :smirk: Min lilla unghäst är ju som sagt en quarter som krympt i tvätten. Allt måste vara...
Svar
2
· Visningar
1 454
Senast: Luxus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Retrievertråden