Blueberry cup idag!

Sv: Blueberry cup idag!

Åhh nej! Jag hade gärna sett dig på Roslagsstoppet juu!!!
Ni var säkert jätteduktiga fast jag inte såg så mycket varken framridning eller tävling!

K. som var speaker var/är alltid underbar! Haha var det i första klassen när alla stod och frös och ville bara att allt skulle rulla på fort... Så hör man K i högtalarna "ja, nu ska vi förrätta prisutdelning i klass 1, första pris.. en resa till thailand.. eller nej.. sorry..."

:rofl:

hah jo det det var kul :rofl:
om ändå! då hade någon blivit väldigt glad för det var ju ruggigt kallt den dagen

Nu har jag fått lite bilder,
copyrighten har Carin Nilsson!
framridningsbanan
19834014.jpg

19834017.jpg

turnumret
19834026.jpg

kommer kanske fler sen

Jag håller med, men jag är ju partisk :p
Jag är väldigt svar för korgmönster och tycker bara det är dekoration i sig :D
Men även silver gillar jag och ja, det känns lagom... (även om jag är gryyymt avis på sidekick här på forumet, hennes nya showsadel :d )

busigdemon: Det ser jättetrevligt ut på ridbilden där! Och vilken fin pad, är lite "old fasion" över den, precis som jag gillar :d

Undrar vad dom skulle säga om man pyntade sin sadel med ett lasso, en hagelbrakare och en sovsäck i bak i en pleasureklass? :o :D

Det måste ju ändå vara "riktig western" :rofl:

tack, jo "old" kan man ju säga iaf, ägaren till hästen är lite snäl på nya saker...
jo i ranch trailen borde man ju få ha det iaf o sen ärevarvet kan man ju smälla av några luftskott till publikens jubel oxå! :rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka