April open tråden

Sv: April open tråden

Grattis "Sidekick" till resultaten på Greva!

Vi var där i lördags och tittade. Såg att Du var med i dom två klasser som vår häst tävlade i. Ni är verkligen ett jättefint ekipage.

MVH/Carina

Jag vill komma och titta. Har bestämt i mitt lilla huvud att försöka åka fredagefterm/kväll en stund. ser ni en mörkhårig brud men brunmidjekort dunjacka så är de jag.Ni har väl sett bilderna den andra tråden. Förutom att håret inte stämmer längre de är fortfarande brunt.Tender ser jag nog och wrangler men sen vet i attans.

hade du vita jeans?

Grattis alla bukisar!

:bow:

:banana:

tyvärr så vet jag inte om jag kännde igen någon annan än Sidekick och DocKingsCalibar (stavas?)

GRATTIS!!!:banana:

Ni såg verkligen jätte fina ut!!! Och de var häftigt me den gröna färgen på kläder och filt!:D

Jag va där i lördags!!! Såg Sidekick. Vicken pålle. Skitfin så bra den rörde sig. Spg att alla resultaten låg ute på Stallmagasinets hemsida. Det blev många bra resultat för Sidekickminsann. Grattis. Var kul att se så många fina hästar.
Jackpot

kl

Tjoho!
For oss har det gått jättebra!

-2 grand champion och 2 reserve champion i halter
-Sammanlagt 4 första placeringar i pleasure
Jag fick också en plakett och en bältesbuckla för pris som bästa ungdoms nykomling 2007:banana:
Och sen ett High Point youth diplom i halter 3 yr old geldings!
Och sen en del andra och tredje pleaceringar som jag inte har koll på:D

19798746.jpg

Grattis!!

Ni var jätttttte fina och jätte duktiga!!!!!

"Vi" alltså min gubbe knep 1a platsen på boxingklassen (srcha)(otippat):banana: . Han har aldrig tävlat förr:) så d var kul,men hästen e väl duktig så hon hjälpte till.

"Vi" alltså min gubbe knep 1a platsen på boxingklassen (srcha)(otippat):banana: . Han har aldrig tävlat förr:) så d var kul,men hästen e väl duktig så hon hjälpte till.

Eran häst är ju bara :love: .
Ni kanske snart ska fundera på det där boxlåset ;):angel:

Grattis! :)

Vad fina ni är!
vad tufft att silvret i sadeln tar åt sig av allt det gröna så den också ser grönskimrande ut! :)

*kl*

Grattis alla till framgångarna på Greva! :bow:

Vi fick i alla fall tag i ett nytt komplett träns! :love:

Måste skryta jag med, vår häst Miss Hoj Makeup med dottern i sadeln blev:
Grand Reserve Shampion Mare Youth.
Youth Novice Pleasure 1: place och 3 place ( de slog Sidekick med huvud domaren, sen slog Sidekick henne med andra domaren):bow:
pluss 1, 1 place Youth Novice Hunter Under Saddle här var de helt ensamma på banan:angel:
sen blev det 3, 3 place i Youth Hunter under Saddle,
4, 4 place Western Horsemanshipp...12 rosetter sammanlagt med sig hem:banana:..:bump: pluss mer AQHA Points..

Senast ändrad av en moderator:

Resultat finns att hitta på Stallmagasinets nättidning

Liknande trådar

Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa...
2
Svar
35
· Visningar
2 160
Senast: Acto
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 840
Senast: Rosett
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 759
Senast: Nevermind
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka