April open tråden

Sv: April open tråden

Jasså jaha ja... å jag som skickade PM... :rofl:
Inga problem, det gör inget!
:D

KL
Vad är det för klasser i morgon på Greva?

En klass vet jag i alla fall, SQHA Breeders Classic Western Pleasure som vår häst vann :banana:(delad 1:a).

Vi är så stolta, han är en underbar häst:love:

MVH/Carina

Tack så mycket!

Han är 5 år och det är första gången han är med på en riktigt stor tävling.

På lördagen var han med i Open Western Pleasure junior och NSBA Open Western Pleasure, han kom 4:a/6:a och 3:a.

MVH/Carina

kl

Tjoho!
For oss har det gått jättebra!

-2 grand champion och 2 reserve champion i halter
-Sammanlagt 4 första placeringar i pleasure
Jag fick också en plakett och en bältesbuckla för pris som bästa ungdoms nykomling 2007:banana:
Och sen ett High Point youth diplom i halter 3 yr old geldings!
Och sen en del andra och tredje pleaceringar som jag inte har koll på:D

19798746.jpg

Ja men gud så bra, ett jätte stort Grattis!!!!

och du som tyckte det gick så dåligt innan tävlingen, nerver?:angel:

Grattis! Fin bild som vanligt.

På tal om det, finns det inga fler bilder nånstans man kan glo på? Kanske kommer upp senare.

Grattis Sidekick! Han såg jättefin ut, även om han var lite trött på slutet :) Händerna (dina) är bättre också och näsan (hästens) där jag vill ha den om jag får bestämma! :angel::D

Grattis Peppan också, er häst är jättefin! :bow: Såg att det fanns någon fin bild på den på skärmen, köpte ni någon?

Tack så mycket "wrangler". Skickar också vidare gratulationerna till Emelie Holmstedt som nu rider och tränar "Jalle". Grunden har ju, som Du vet, Conny Nilsson lagt så han får också ta åt sig av äran.

Vi gav Emelie i uppdrag att välja ut bilder och hon har med sig dem hem idag. Träffar henne senare i veckan och då kan jag lägga ut dem här.

Grattis själv förresten, läste att Ni vann en unghästklass.

MVH/Carina

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa...
2
Svar
35
· Visningar
2 160
Senast: Acto
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 840
Senast: Rosett
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 759
Senast: Nevermind
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka